Motory byly homologovány na začátku sezóny a výrobci mají jen limitované možnosti změn kvůli bezpečnosti či spolehlivosti. Proto podle Remiho Taffina nemá Renault letos příliš šancí dohnat Mercedes.
"Není toho moc, co můžeme změnit. Máme olej a palivo, které vyvíjíme a které nepředstavíme dříve než na konci roku, zbytek je software. Je fér říci, že se nyní snažíme optimalizovat to, co máme k dispozici. Nezačneme mít o 10% vyšší výkon během příštího závodu jen změnou hardwaru - to prostě není možné," popisuje šéf traťových operací Renaultu.
"Možná dostaneme něco díky palivu a oleji a software pomůže zmaximalizovat náš výkon, protože je pravda, že stále nemáme vše zcela pod kontrolou a musíme vše vyladit... Hlavní jsou konzistentní výkony."
Letos Mercedes (nejen jako výrobce motorů) jasně dominuje a nechal za sebou jak Renault, tak Ferrari. Taffin však dodává, že příští rok se začíná od začátku.
"Letošní vývoj je jedna věc, ale vyvíjíme i motor pro příští sezónu... Není to tak, že bychom se více zaměřili na rok 2015, ale máme pro příští rok větší volnost, abychom náš motor vyvíjeli, dostali do něj nové části a vlastně skoro všechno. Letos je to uzavřeno, takže je těžké měnit hardware s takovými pravidly. Děláme co můžeme s tím, co můžeme změnit," uzavírá.