Tým nehodlá ani v příštím roce riskovat možné technické problémy, které stíhají většinu závodního pole, neboť testy se nikdy nevyrovnají závodům a na jaře mají všechny týmy málo času na doladění spolehlivosti.
„Letošní vůz je vyladěný, nový monopost bude představen až začátkem února a my musíme zabezpečit, abychom navázali na naše letošní úspěchy,“ řekl hlavní konstruktér Rory Byrne.
Byrne ještě dodal, že především převodovka byla v letošním voze F2002 tím, co dalo Ferrari tak velké zlepšení. „Byla menší a lehčí než kterákoli předtím, řazení bylo rychlejší i přesnější,“ vysvětlil jedno z tajemství úspěšného receptu na vítězství.
Ferrari asi zahájí sezonu 2003 s letošním vozem
Tým Ferrari pravděpodobně naváže i v příštím roce na letošním jarem osvědčenou taktiku. Díky výraznému technickému náskoku proti konkurenci si tým mohl dovolit nasadit do závodu v Austrálii a Malajsii vůz F2001 a přesto Ferrari vládlo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
První máj Veroniky Arichtevy nebyl podle představ! Proč musela do nemocnice?
-
Jsem zpět! Dara Rolins prolomila mlčení po estetickém zákroku
-
TRAGÉDIE: Pohřešovanou dívku z Ústí našli policisté mrtvou
-
Vážná nehoda v Praze. Porsche najelo na chodník a srazilo ženu s kočárkem
-
Na princeznu Kate se ptali lidé prince Williama. Co následník trůnu odpověděl?
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg