Po problémech v pátečních trénincích však týmu Caterham nezbylo nic jiného, než (opět) problémovou převodovku vymontovat a do CT05 nasadit již šestý kus v sezoně, což se samozřejmě nesmí. Za sezonu jich smí totiž jezdec použít pouze pět.
Proč však musel Caterham znovu měnit převodovku v Kanadě, zůstává otázkou. Tým z Leafieldu však v průběhu sezony s kompletním pohonným ústrojím od Renaultu dost bojuje. Na skutečnost, že ke konci sezony to bude u některých týmů s množstvím jednotlivých částí pohonných jednotek těsné, jsme upozorňovali již před Monakem v tomto článku.
Také Vettel, další zákazník Renaultu, použil již čtyři řídící jednotky. Kamuj Kobajaši tak jako první překročil povolené množství za sezonu. Avšak, že šestou převodovku (obecně kterýkoliv díl pohonné jednotky) použije někdo již v šestém závodu sezony, to asi nečekal nikdo.
Kamuj jako první používá 6. část pohonné jednotky
Kobajaši není jediný, kdo dnes měnil převodovku. Stejné trable řešil i Esteban Guttiérez ze Sauberu. Ten však do kvalifikace vůbec nenastoupil, protože ve třetím tréninku rozbil vůz o zeď a tým jej nestačil dát do pořádku pro kvalifikaci. Mexičan bude po výměně převodovky startovat z boxů - psali jsme zde.