Mercedes letos do jejich soubojů příliš nezasahuje díky výkonnostnímu náskoku, který na zbytek pole mají. "U jiných týmů jste mohli vidět, jak těžké to muže být zvládat situaci mezi piloty. My máme zkrátka štěstí, že je naše auto výkonné, máme trochu náskok, což jim umožňuje si trochu hrát. V normálním šampionátu, bychom to už udělali o něco nudnější," říká Wolff.
Na otázku, zda tým dokáže Hamiltona s Rosbergem zvládat tak, aniž by nikdo neměl pocit, že s ním není zacházeno férově, podle ESPN odpověděl: "Průměrně z dlouhodobého hlediska si myslím, že ano. Ale s výkyvy oběma směry."
Pak se vrací ke kvalifikačnímu incidentu v Monaku, po němž Hamilton s Rosbergem přestal komunikovat: "Každý to vnímá po svém a pro Lewise je naprosto jasné, že to je černé a že záměrně porušil pravidla. Nico v tom má taky úplně jasno, nešlo o žádné provinění."
"Když jsme to s nimi v sobotu probírali, snažili jsme se jim vysvětlit, že pravda a realita je možná někde uprostřed. Proto k tomu došlo," komentuje probrzdění Rosberga a výjezd mimo trať, což vedle k vyvěšení žlutých vlajek, které znemožnily všem zlepšení svých časů.
Nico Rosberg v Monaku (foto: Daimler AG)
"Pokud to udělal záměrně, pak šlo možná o odplatu. V tom případě to provedl velmi inteligentně, ale já nevěřím, že šlo o záměr, protože znám Nica a jeho povahu. Jedná dle svých zásad a jde o kluka, který očekává, že všichni budou jednat poctivě podle určitého morálního standardu."
"Takže si jsem na 110 % jistý, že to neudělal záměrně - byť někteří mohou mít jiný názor," zakončuje šéf Mercedesu.