Úřadující mistr světa přišel o další cenné body kvůli odstoupení v Monaku, kde ho hned v úvodu velké ceny zradilo turbo a motorgenerátor využívající tepelnou energii z výfuků (MGU-H - více ve zprávě Renaultu zde). Red Bull však podle něj učinil pokrok, což jej před dalšími závody naplňuje optimismem.
"Matematicky jsme v tom. Situaci sledujeme závod od závodu. Samozřejmě, že nám to v poslední době dobře nešlo, ale těšíme se na další závody. Určitě jsme dosáhli pokroku, což dokazuje, že jsme na správné cestě," uvedl včera Vettel během akce na okruhu ve Spielbergu, kde se povozil s Ferrari F1 87/88C z roku 1988.
"V brzké budoucnosti favority nebudeme, ale v průběhu závodu se může stát cokoliv. Náš pokles má příčiny a já ve smůlu nevěřím. Musíme ty problémy jen vyřešit," pokračuje pilot Red Bullu, jemuž v šampionátu patří s 45 body šestá příčka, zatímco vedoucí Nico Rosberg jich má 122.
Sebastian Vettel v úterý v Rakousku proháněl Ferrari 87/88C (ilustrační foto: Scuderia Ferrari)
Úderná skupina pracuje na vylepšení pohonné jednotky pro Rakousko
Podle poradce Red Bullu Helmuta Marka chystá Renault velké vylepšení svých pohonných jednotek pro Velkou cenu Rakouska, která se pojede 22. června: "Máme taktickou skupinu, skládající se z Toro Rosso, Renaultu a nás."
"Úzce spolupracujeme a snažíme se nalézt řešení, což se nám určitě podaří. Nezastavíme další vývoj RB10, abychom se už soustředili na rok 2015. Zůstáváme zaměření na sezónu 2014," potvrzuje Marko.