Po klasickém pozávodním meetingu se má za to, že si tým uspořádal další separátní jednání, kterého se účastnili pouze jezdci Felipe Massa, Valtteri Bottas a hlavní testovací a podpůrný inženýr (zatím zastupuje roli vedoucího inženýra, kterou převezme příští týden Rob Smedley), Rod Nelson. Cílem bylo zajistit, že se podobná situace nebude opakovat.
Massa se rozhodl ignorovat týmový přikaz, aby nechal v závěru předjet kolegu Bottase, který měl, podle mínění týmu, větší možnost předjet před nimi jedoucího Buttona na McLarenu a vybojovat tak 6. místo.
"Sedli jsme si s oběma jezdci a prodiskutovali, co se zde v Malajsii stalo. Oba chápou pozici týmu a také to, proč byli požádáni o to, o co požádáni byli. Cítili jsme, že je to ze strategického pohledu týmu to nejlepší řešení. Chtěli jsme, aby oba jezdci měli možnost zaútočit na Buttona a předjet ho," říká Rod Nelson.
Na GP Německa 2010 nemá Massa vůbec dobré vzpomínky
"Už je to ale vyřešené a jako tým jsme se přes to přenesli. Plně se již soustředíme na nadcházející závod v Bahrajnu." Massa týmu po závodě řekl, že jej opravdu nepotěšilo dostat takovou zprávu, která zněla přesně stejně jako ta z GP Německa v roce 2010, kdy přenechal vítězství na pokyn týmu Ferrari Fernandu Alonsovi.
Brazilec ale záhy prohlásil, že je s týmem spokojený, i když s uvalením týmové režie nesouhlasí: "Jsem v pohodě, abych řekl pravdu, s týmem nemám žádný problém. Máme opravdu dobrý vztah," nechal se slyšet Felipe Massa před odletem do Bahrajnu.
Záznam radiokomunikace Williamsu s oběma jezdci v průběhu závodu