Podle některých Mercedes rychlostně své soupeře převyšuje o více než jednu sekundu, což nyní potvrdil šéf Red Bullu: "Závěr je takový, že Mercedes má na ostatní trochu náskok. Investovali více a dříve, dostali se tak do dobré pozice."
"Pokud Mercedes dojede v Melbourne do cíle o dvě kola dříve než soupeři, nebude to překvapením, což vyplývá z toho, co jsme viděli v předsezónních testech," varuje Horner, jehož tým nedokázal zajíždět rychlá kola ani delší vzdálenosti.
Připouští, že ve svém designu byli možná příliš agresivní, nyní však své problémy s chlazením vyřešili: "Agresivně jsme posouvali hranice vnitřního uspořádání auta, jak to Adrian [Newey] vždycky dělá - snaží se získat každičký kousek aerodynamické výhody."
"V prvním testu jsme to přehnali. Pak jsme vymysleli, jak se z toho v Bahrajnu dostat, a vůz s chlazením už nemá vůbec žádný problém. Adrian je zřejmě tou nejsoutěživější osobností, jaké jsem kdy potkal. Určitě nyní neuvěřitelně tvrdě pracuje. Ale nedokážeme kontrolovat všechna hlediska vozidla. Věřím, že společně s Renaultem vše vyřešíme," dodává Horner pro The Guardian.
Letošní Red Bull RB10 (foto: Red Bull Racing)
Potvrzuje to i ředitel společnosti Renault Sport F1 - Jean-Michel Jalinier: "Jsem přesvědčený, že jsme vytvořili dobrý balík. Musíme zapracovat na jeho programování, ale to už je mimo rámec zmražení. Na motoru jsme pracovali do poslední sekundy, abychom se ujistili, že dosáhneme správné úrovně výkonu i krouticího momentu."
Sebastian Vettel o víkendu pro německá média navíc prozradil, že s nevyzkoušenou "B-specifikací" vozu RB10 dorazí již tento týden do Austrálie, z vnějšku si ale moc změn nevšimneme: "Auto, které budeme používat v Melbourne, se bude podobat tomu z testů pouze z vnějšku. Uvnitř však bude úplně jiné."