"Jsem celkem spokojený s tím, co jsme zatím viděli. Nemyslím si, že bychom odhalili nějaké zabijáky. Seznam chyb není krátký, jak to u nového vozu vždy bývá, dokážeme však vyrážet z garáže a zajíždět kola," popisuje Allison pro Autosport.
Ferrari včera ujelo 137 km, dnes přidalo dalších 208 km a druhý nejrychlejší čas (podrobnou reportáž najdete zde). Ujetá vzdálenost je sice nižší než loni, přesto je s ní tým spokojený. "Náš relativní nedostatek kol ve srovnání s érou V8 není o základní spolehlivosti balíku, je to o tom, abychom zajistili, že se nebudeme dopouštět chyb," vysvětluje technický ředitel.
"Smyslem prvních dvou dní je jezdit, naprogramovat auto spoustou čísel, které potřebujete, aby fungovalo, a ujistit se, že základní stavební bloky vozu jsou správné. To zahrnuje věci, které jsou jednoduché, ale zásadní pro toto auto - jako například udělat vše pro řádné chlazení.
Ve voze se nachází mnoho různých kapalin, a ty musí být chlazeny. A je opravdu velmi důležité, aby nám to umožnilo najít základ pro další dva dny testování a dalšími dvěma testy před začátkem sezóny," dodává Allison.
(foto: Scuderia Ferrari)