Start a první kolo je něco jiného

Schumacher M. - Brawn | foto: Scuderia Ferrari

Situace u Ferrari není taková, jakou by ji někteří odpůrci Maranella rádi viděli.

S blížící se Grand Prix Monaka přiznalo Ferrari ústy technického ředitele Rosse Brawna i dodavatel pneumatik Bridgestone, že úvod závodu není pro rudé vozy právě snadný.

Vzápětí se objevily zprávy o špatných startech monopostů F2004, které vyvrátil až sám jeden z jejich pilotů, Michael Schumacher. V Maranellu se přehodnotila data ze všech letošních startů a jak říká Schumi, vše je v pořádku a Ferrari na startu za konkurencí neztrácí.

Ať už to bylo špatnou interpretací slov samotných nebo nepřesnostmi při šíření zpráv, skutečnost je taková, že Bridgestone ztrácí na Michelin v prvním okruhu, ale ne při startu. Pneumatiky francouzského výrobce se rychleji zahřejí a těsně po startu nabízí vozům s jejich obutím lepší grip. Toho dosáhnou japonské gumy přibližně o kolo později.

Ross Brawn tedy hledá správnou strategii, díky které by eliminoval případné potíže prvního kola. „Máme výkonovou výhodu, ale to nemusí v prvním kole stačit. Proto usilovně hledáme možné modely strategií.“


Foto: Scuderia Ferrari

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy