S blížící se Grand Prix Monaka přiznalo Ferrari ústy technického ředitele Rosse Brawna i dodavatel pneumatik Bridgestone, že úvod závodu není pro rudé vozy právě snadný.
Vzápětí se objevily zprávy o špatných startech monopostů F2004, které vyvrátil až sám jeden z jejich pilotů, Michael Schumacher. V Maranellu se přehodnotila data ze všech letošních startů a jak říká Schumi, vše je v pořádku a Ferrari na startu za konkurencí neztrácí.
Ať už to bylo špatnou interpretací slov samotných nebo nepřesnostmi při šíření zpráv, skutečnost je taková, že Bridgestone ztrácí na Michelin v prvním okruhu, ale ne při startu. Pneumatiky francouzského výrobce se rychleji zahřejí a těsně po startu nabízí vozům s jejich obutím lepší grip. Toho dosáhnou japonské gumy přibližně o kolo později.
Ross Brawn tedy hledá správnou strategii, díky které by eliminoval případné potíže prvního kola. „Máme výkonovou výhodu, ale to nemusí v prvním kole stačit. Proto usilovně hledáme možné modely strategií.“
Foto: Scuderia Ferrari
Start a první kolo je něco jiného
Situace u Ferrari není taková, jakou by ji někteří odpůrci Maranella rádi viděli.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Lando Norris poprvé vyhrává závod F1: V Miami se mu podařilo zdolat Verstappena
-
Simona Krainová už chce žít jen v cizině? Nový dům v exotické destinaci!
-
Vážná nehoda na Nymbursku: Auto vjelo na chodník a srazilo několik chodců
-
Zemřel Bernard Hill (†79), hvězda filmového Pána prstenů
-
Tragická sobotní nehoda na D1 má dohru: Policie obvinila řidiče kamionu!
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty
-
SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy