Mercedes sice vyhrál kvalifikaci v Číně i v Bahrajnu, v závodě si však vždy pohoršil. Vítěz poslední kvalifikace Nico Rosberg dokonce na okruhu v Sákhíru finišoval až jako devátý, což ukazuje na zcela opačný problém, než má momentálně Ferrari - německá stáj musí zapracovat na své závodní rychlosti.
"Není to o jednom kole. Musíme mít auto, které je nejrychlejší i po zbylých 50 kol, a to je výzva. Bylo to hezké získat v minulých dvou závodech pole position, ale ve skutečnosti se počítá až samotný závod, a já nevěřím, že na to už máme," přiznává Brawn v rozhovoru pro Sky Sports.
"Máme dva piloty, kteří se současným vybavením během posledních dvou sobot dokázali to, co dokázali. Nemyslím si ale, že bychom už měli techniku na to, abychom v závodě byli nejsilnější. Právě na tom pracujeme," pokračuje šéf Mercedesu.
Tým má po skončení sezóny 2013 posílit bývalý technický ředitel McLarenu Paddy Lowe, jenž musí překlenovací období přečkat bez práce. Podle Brawna však Mercedes funguje dobře a větší změny by si nepřál.
Mercedes vyhrál v Bahrajnu druhou kvalifikaci po sobě (foto: Mercedes AMG F1 Team)
"F1 je obrovským konstruktérským cvičením, stejně tak jeho sportovní stránka s piloty a s týmem. Vždy se musíte snažit obojí vylepšovat, aniž byste však poškodili to, co už máte. Jde o velmi jemnou evoluci.
Velmi snadno narušíte to, co už máte, takže se musíte ujistit, že víte, k čemu povedou velké změny. My teď máme dobrou aerodynamickou skupinu. Vždy ji můžete posílit, ale musíme to udělat pomocí vylepšení toho, co máme. Nesmíme to poškodit, protože jde momentálně o skvělou skupinu lidí - a totéž platí pro sportovní stránku," dodává Brawn.