V Malajsii na sebe těmito kroky upozornili Red Bull a Mercedes, jejichž piloti jezdili na prvních čtyřech místech. Tyto týmy svým pilotům rádiem sdělily, aby se svým týmovým kolegou nezávodili. Nico Rosberg poslechl, Sebastian Vettel nikoliv, což mu podle Kliena "nijak neprospěje."
"Je normální, že se pilotům říká, aby po posledních zastávkách nezávodili. Hovoří se o tom před závodem a každý pilot to ví, že když po své poslední zastávce vyjede před či za svým týmovým kolegou, jedná se o pozici, na které také projede cílem," popisuje Klien pro Pitpass.
Bývalý pilot se zastává využívání týmové režie, byť je využívána již na počátku sezóny: "Rosberg přes rádio několikrát zmínil, že je rychlejší než Hamilton, ale závod vidí jen z pohledu ze svého vozu. Ross Brawn na boxové zídce vidí celý závod a s tím, jaký náskok měly Red Bully, řekl svým pilotům správně, aby drželi pozice.
Nicovi Rosbergovi se nelíbilo, že nesmí svého kolegu Lewise Hamiltona předjet, rozhodnutí týmu však na rozdíl od Sebastiana Vettela poslechl (foto: Mercedes AMG F1 Team)
Rosberg byl absolutní profesionál. Nelíbilo se mu, že nemůže dojet na pódiu, ale rozhodnutí týmu respektoval," dodává Klien, jenž ve své kariéře v F1 nasbíral s Jaguarem a Red Bullem celkem 14 bodů.