Webber při nájezdu na startovní rošt přišel o veškeré telemetrické údaje a o KERS, což přispělo k jeho bídnému startu, po němž se propadl z druhého na sedmé místo.
Red Bull kvůli tomu původně obvinil McLaren. Horner na otázku novinářů, co ovlivnilo Australanův start, odpověděl: "Měli byste se zeptat McLarenu, proč jejich ECU nefungovala, protože on byl slepý a neměl žádnou telemetrii. Je to něco, co musí vyřešit, protože to během testování dělalo hodně problémů."
Důkladnější inspekce, kterou po závodě provedli inženýři McLarenu, však ukázala na problém v garáži Red Bullu. "V garáži u datového systému Marka Webbera došlo při najíždění na rošt k problému. ECU ve voze je v pořádku.
Je nám líto jakéhokoliv narušení Markových příprav na start závodu a budeme s týmem pokračovat na tom, aby se to již neopakovalo," říká Autosportu generální ředitel společnosti McLaren Electronic Systems Peter van Manen.
Mark Webber přišel o šanci bojovat o vítězství opět již na startu, ne však vinou McLarenu, jak původně tvrdil Christian Horner (Red Bull Racing)
McLaren kvůli přechodu na nové turbomotory v sezóně 2014 vyvinul novou specifikaci ECU (TAG-320), u níž se ale vyskytují různé problémy. Týmu se je však týmu postupně daří odstraňovat.
"Je to dřina, a není to dokonalé. Nechci bránit naši elektroniku, ale když se ujmete dodávky těchto věcí, lidé očekávají, že budou dokonalé. Jednalo se o zcela novou ECU s úplně novým softwarem a myslím si, že nás to všechny trochu uspalo, protože tyto systémy byly tak neprůstřelné," uvedl šéf McLarenu Martin Whitmarsh.