Současná nadvláda Ferrari je v rozporu s předsezonními předpověďmi. Především konkurenceschopnost pneumatik Bridgestone je překvapením a mnozí dnes říkají, že úzká spolupráce mezi Maranellem a japonským výrobcem je lepší, než široká spolupráce mezi Michelin a jejich odběrateli.
Sam Michael si však myslí, že vývoj je jistě rychlejší v případě, kdy vyvíjí výrobce pneumatiky ve spolupráci s týmy Williams, McLaren, BAR, Jaguar, Renault a Toyota, neboť má k dispozici daleko větší množství dat.
„Výběr pneumatik je vždy založený na analýze,“ tvrdí Michael. „A Michelin má nepoměrně větší databázi.“
Foto: BMW Williams
Sam Michael: Cesta Michelinu je výhodnější
Šéfinženýr stáje BMW Williams je přesvědčen o tom, že úzká spolupráce s více týmy je správným řešením.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball