Současná nadvláda Ferrari je v rozporu s předsezonními předpověďmi. Především konkurenceschopnost pneumatik Bridgestone je překvapením a mnozí dnes říkají, že úzká spolupráce mezi Maranellem a japonským výrobcem je lepší, než široká spolupráce mezi Michelin a jejich odběrateli.
Sam Michael si však myslí, že vývoj je jistě rychlejší v případě, kdy vyvíjí výrobce pneumatiky ve spolupráci s týmy Williams, McLaren, BAR, Jaguar, Renault a Toyota, neboť má k dispozici daleko větší množství dat.
„Výběr pneumatik je vždy založený na analýze,“ tvrdí Michael. „A Michelin má nepoměrně větší databázi.“
Foto: BMW Williams
Sam Michael: Cesta Michelinu je výhodnější
Šéfinženýr stáje BMW Williams je přesvědčen o tom, že úzká spolupráce s více týmy je správným řešením.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Požár v Tlumačově: Dva zranění hasiči, lidé nemohli větrat
-
Rusko "hledá" ukrajinského prezidenta Zelenského! Vydalo zatykač
-
PŘEHLED změn v pražské MHD: Tramvaje musí kvůli výluce jezdit po jiných trasách
-
Karel III. učinil rázný krok pro dobro královské rodiny!
-
Markéta Pekarová Adamová: První slova o rozhodnutí ministerského kandidáta Tuleji
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?