Jeho rozhovor pro Reuters byl asi nejtvrdším odmítnutím Maxem Mosleyem v Imole předložených návrhů změn pravidel a předpisů pro Formuli 1 od 1. ledna 2008.
Zákaz kontroly trakce a automatické převodovky spolu s výrazným omezením elektroniky bere podle Goeschela továrnám smysl angažovat se v F1.
Podle něj je jen na výrobcích, zda se budou chtít po roce 2007 v F1, změněné podle Mosleyeho, vůbec angažovat. Podle něj tak znovu nabírá na významu stínová Formule 1, neboli hrozba vypsání konkurenčního seriálu GPWC.
„Byl by organizován automobilkami. V tuto chvíli byl dán projekt k ledu, ale stále je tam místo pro jednání a nový seriál může být řešením,“ dodal Burkhard Goeschel s konstatováním, že jednání mezi SLEC a Berniem Ecclestoneem o průhlednějším rozdělení finančních prostředků zpět do F1 se z místa stále nepohnula.
Foto: Scuderia Ferrari
Konkurenční seriál opět na pořadu dne
Člen představenstva BMW Burkhard Goeschel si myslí, že odchod automobilek je znovu aktuální.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu