Jeho rozhovor pro Reuters byl asi nejtvrdším odmítnutím Maxem Mosleyem v Imole předložených návrhů změn pravidel a předpisů pro Formuli 1 od 1. ledna 2008.
Zákaz kontroly trakce a automatické převodovky spolu s výrazným omezením elektroniky bere podle Goeschela továrnám smysl angažovat se v F1.
Podle něj je jen na výrobcích, zda se budou chtít po roce 2007 v F1, změněné podle Mosleyeho, vůbec angažovat. Podle něj tak znovu nabírá na významu stínová Formule 1, neboli hrozba vypsání konkurenčního seriálu GPWC.
„Byl by organizován automobilkami. V tuto chvíli byl dán projekt k ledu, ale stále je tam místo pro jednání a nový seriál může být řešením,“ dodal Burkhard Goeschel s konstatováním, že jednání mezi SLEC a Berniem Ecclestoneem o průhlednějším rozdělení finančních prostředků zpět do F1 se z místa stále nepohnula.
Foto: Scuderia Ferrari
Konkurenční seriál opět na pořadu dne
Člen představenstva BMW Burkhard Goeschel si myslí, že odchod automobilek je znovu aktuální.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton