Jeho rozhovor pro Reuters byl asi nejtvrdším odmítnutím Maxem Mosleyem v Imole předložených návrhů změn pravidel a předpisů pro Formuli 1 od 1. ledna 2008.
Zákaz kontroly trakce a automatické převodovky spolu s výrazným omezením elektroniky bere podle Goeschela továrnám smysl angažovat se v F1.
Podle něj je jen na výrobcích, zda se budou chtít po roce 2007 v F1, změněné podle Mosleyeho, vůbec angažovat. Podle něj tak znovu nabírá na významu stínová Formule 1, neboli hrozba vypsání konkurenčního seriálu GPWC.
„Byl by organizován automobilkami. V tuto chvíli byl dán projekt k ledu, ale stále je tam místo pro jednání a nový seriál může být řešením,“ dodal Burkhard Goeschel s konstatováním, že jednání mezi SLEC a Berniem Ecclestoneem o průhlednějším rozdělení finančních prostředků zpět do F1 se z místa stále nepohnula.
Foto: Scuderia Ferrari
Konkurenční seriál opět na pořadu dne
Člen představenstva BMW Burkhard Goeschel si myslí, že odchod automobilek je znovu aktuální.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Britney Spears se měla poprat se svým partnerem! Zasahovali záchranáři!
-
Další upřímná zpověď: Pink prozradila, co ji málem zabilo!
-
Spory mezi Agátou Hanychovou a Jaromírem Soukupem se opět vyhrotily!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese