Šéf Mercedesu Norbert Haug je podobného názoru, ale říká v rozhovoru s The Guardian, že mnoho z těchto zajímavých nápadů nemusí být přijato jen proto, protože platí v F1 pravidlo o jednotnosti dané Concordskou dohodou. „Většinový hlasovací systém by věci napomohl,“ říká k možnosti prosazení změn Haug.
Otmar Szanfauer hovořil za Hondu poněkud více rezervovaně. Souhlasí se zvýšením bezpečnosti monopostů a jejich zpomalením, ale nelíbí se mu technická omezení, neboť F1 je špička a byla vždy o technických výzvách. „V podstatě je pro nás nepřijatelné odsouhlasit změny, jež by vzaly výzvy našim inženýrům.“ Szanfauer dodal, že Honda nemá nic proti 8 válcovým motorům, ale „…musí zůstat volnost při jejich návrhu a konstrukci.“
Rob White také změny podpořil a slíbil, že Renault bude při jednáních vystupovat aktivně, ale dodal, že v tuto chvíli ještě nejsou známy přesné detaily a že právě o těch bude potřeba ještě diskutovat. „Každý ocení přínos návrhů pro budoucnost F1 a my v Renaultu podporujeme směr, kterým se návrhy ubírají,“ taktizuje White.
Foto: BAR Honda