Prohlášení týmů po kvalifikaci ve Spa

McLaren | foto: McLaren

Jak hodnotili kvalifikaci na VC Belgie na okruhu ve Spa jezdci a představitelé týmů?

MCLAREN

Jenson Button, 1.
Je to už dlouho, co jsem byl naposledy na pole position, myslím, že to bylo v Monaku 2009, takže je to hodně emocionální. Je také důležité se vrátit po tak dlouhé pauze s tak dobrým výsledkem. Tohle je hodně podobné jako vyhrát závod, protože jsem to naposledy zažil tak dávno.

Měl jsem správné vyvážení a auto bylo po celý den dobré. Mám jezdecký styl, pro který je těžké najít nastavení pro kvalifikaci, ale když je balanc správný, získám pole. A proto díky týmu a mým inženýrům, byl to pro ně těžký den.

Lewis Hamilton, 8.
Nic špatného se nestalo, dal jsem do toho všeho. Gratuluji Jensonovi. Je to pro mě zklamání, ale jsem v top 10, takže se zítra pokusím získat co se dá. Nastavení nebylo nejlepší, ale bylo to kvůli špatnému křídlu, proto jsme je vyměnili za starou verzi z Maďarska. Ve třetí části přední křídlo nebyllo dobré a tak jsme je vyměnili. Bylo to kolektivní rozhodnutí, mysleli jsme, že to bude jistější. A faktem je, že Jensonovi fungovalo. Naše strana garáže neměla štěstí, ale zítra uděláme co bude v našich silách.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Jenson odjel skvělé kolo. Dopoledne se trochu trápil, ale kvalifikaci odjel s takovou jistotou! Je to pro něj super. Tady to bylo těžké pro všechny vzhledem k tomu, že se včera nejezdilo, ale Jenson zachoval klid a odvedl fantastickou práci. Myslím, že je před zítřkem ve velmi dobré formě!

Přestože ve třetím tréninku ani Jenson ani Lewis nebyli spokojeni s vyvážením a chováním vozu, celá ta situace možná vznikla nedostatkem jízdy na suchu. Pro odpoledne jsme (na suchu) zjistili, co je problémem, a po konzultaci s piloty učinili potřebné změny. A ty na Jensonově autě se vyplatily více než na Lewisově. 

Ale, jak jsem řekl, získali jsme pole position a zítra budeme bojovat o vítězství - ale Lewis také, i přes start ze sedmého místa, bude také hladový po bodech. A bez váhání zopakuji - Jenson a Lewis jsou tou nejlepší jezdeckou dvojcí ve startovním poli a oba zítra budou mít za cíl to opět dokázat. 

 

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 2.
Spa je jeden z našich nejoblíbenějších okruhů, ale neočekával jsem, že dojedeme druzí. Obyčejně se v kvalifikaci trápíme a v závodech se naopak moc neobáváme, ale tohle je něco, a čem jsme chtěli pracovat. Myslím, že máme jedinečnou šanci na dobrý restart do letošní sezony.

Museli jsme se opravdu zlepšit v kvalifikacích a o přestávce udělal tým skvělý kus práce. Je to skvělé a jsme spokojení. Zaměřuji se vždy na neděli, ne na sobotu, takže tohle je opravdu dobré, ale chci se zaměřit na závod. Pokud bychom se dostali na pódium, bude to skvělé. Musíme opatrovat pneumatiky a musíme dojet.

Sergio Pérez, 5.
Druhé a páté místo v kvalifikaci je skvělá pozice pro tým a jsem spokojen. Osobně nejsem moc šťastný protože moje poslední kolo nebylo perfektní. Měl jsem pocit, že se auto chovalo jinak než ráno. Každopádně, důležitý je zítřejší závod. Bude to napínavé. Potřebuji dobrý start a chci bojovat s lidmi v čele, protože vím, že mi to auto dovolí. Rozhodně je mým cílem další pódium.

Moniša Kaltenbornová, výkonná ředitelka
Pro tým je to fantastický výsledek a náš dosud nejlepší. Myslím, že je důležité vidět, že jsme po pauze silní. Viděli jsme náš potenciál a vždycky říkali, že můžeme být výš a ukázat mnohem víc. Na té pozici jsme se teď ocitli a bude na nás pokračovat tak i zítra. Kloubouk dolů před týmem, který doma odvedl obrovský kus práce a dovezl sem dobré auto, a také týmu zde ve Spa, který zatím také odvedl dobrou práci.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 3.
Pracovali jsme tvrdě, abchom pochopili pro zbytek sezony pochopili auto. Ráno jsme se trošku trápili s nastavením, ale vím, kde na voze zapracovat. Jsme rádi, že víme, jak umí tým zareagovat. Těšíme se na napravení toho, co tým v první části sezony ztratil.

Snažíme se porozumět problémům, které jsme měli, analyzovali a chceme být po pauze ještě silnější. Duch týmu je velký a těším se na tu druhou polovinu sezony, která pro nás byla ve stylu nahoru dolů. Jsem co se závodu týče optimistický, ráno jsem měl trošku obavy (v tréninku), ale adaptoval jsem se na auto i podmínky. Po kvalifikací vidím potenciál auta a těším se na zítřek. 

Bruno Senna, 17.
Jsem kvalifikací mírně frustrovaný, protože se zdá, že dnes věci nevyšly. Smyk byl nešťastný a zřejmě se při tom trochu poškodilo auto. Je to nepříjemné stát vzadu dále, než bychom měli, ale z těchto pozic jsme už letos body získali, takže musíme držet hlavy vzhůru a ujistit se, že to dokážeme znovu.

Mark Gillan, šéf inženýr
Po včerejším dešti bylo dobré mít den na suchu. Třetí tréninky byly hodně rušné, protože jsme se snažili smrsknout tři tréninky do jednoho. Do kvalifikace jsme šli plni očekávání dobrého výsledku a Pastor zajel skvěle, úžasné kolo, které ho vyneslo na třetí místo. Bohužel dostal penalizaci tří míst na startu poté, co se komisaři rozhodli, že zbrzdil Hülkenberga. I ze šestého místa se ale těšíme na skvělý závod. Bruno bohužel dokončil kvalifikaci na sedmnáctém místě a byl výrazně ovlivněn poškozením předního křídla.  


Nejrychlejší trojice pilotů kvalifikace v Belgii (foto: Sauber Motorsport AG)

LOTUS

Kimi Räikkönen, 4.
Raději bychom byli ještě více vpředu, ale nejdůležitější je, že jsme se kvalifikovali před piloty, se kterými bojujeme v šampionátu, což je pozitivní. Pokud získáme více bodů než oni, bude to první krok a uvidíme, kam se odtud dostaneme. Nebyl to jednoduchý den. Auto bylo dobré, ale nevypadalo to, že máme rychlost jako některé ostatní týmy.

Poslední část kvalifikace nebyla moc dobrá, auto bylo nedotáčivé, ale myslím, že jsme získali víceméně vše, co se dalo. Mezera mezi námi a předními vozy byla docela velká (v Q3) a máme tak přes noc na čem pracovat, abychom našli těch pár chybějících desetin, ale závod bude o něčem jiném, takže uvidíme. Už jsme letos viděli takto promíchaný startovní rošt, ale záleží na tom, co se stane v závodě. Pozorovali jsme dobré souboje s lidmi, kteří startovali zezadu. Musíme si počkat. 

Romain Grosjean, 9.
Kdybychom včera mohli jezdit na intermediálkách, pak bychom [F-kanál] možná na jednom voze nasadili do závodu. Dnes však bylo nejrozumnější jezdit bez něj.

Kvalifikace nebyla taková, jakou jsem si přál. Nepatřila mezi ty letos nejpovedenější, to je pravda. Bylo to těžké kvůli nedostatku ježdění, obzvlášť když jste zde jako začátečník. Spa je velmi obtížnou tratí.

Prvotní okamžiky startu budou klíčové, pak budou všichni brzdit víceméně ve stejném místě do La Source. Pak následuje dlouhá rovinka, možná se bude dát využít odlišným způsobem. Bude to zajímavé. Víme však, že předjíždění je zde snadné, takže není důvod hrát o vše v prvním kole.

 

Alan Permane, ředitel traťových činností

Stále můžeme ukázat dost věcí z míst, kde startujeme. Popravdě je to trošku zklamání, protože jsme doufali ve více. Kimi nedal dohromady perfektní kolo a Romain nebyl spokojen s nastavením svého vozu. Auto vypadalo nezvykle složitě, nekonzistentně a bylo těžké získat nejlepší čas. To jsme nečekali, protože tuto sezonu jsme obvykle byli schopni najít správné nastavení i když byla omezena jízda na suchu. Těšíme se na silný závod a vypadá to, že nebudou slabiny na autě nebo strategii. Závod bude o pneumatikách, které zde dostávají zabrat. Pokud nebude žádné strategické drama, doufáme, že domů dovezeme opět dobrou dávku bodů. 

 

 

 

FERRARI

Fernando Alonso, 6.
Cílem je zlepšit auto, protože víme, že jednu pozici jsme získali kvůli Webberově převodovce a pak možná i kvůli Hamiltonovi, který dnes nedostal ze svého vozu maximum. Některé okruhy sedí některým vozům lépe, ostatní zase jiným, my jsme ale příliš pomalí.

Chceme-li vyhrát šampionát, potřebujeme být rychlejší a zlepšit auto. To musíme dokázat a maximálně se na to soustředit a věnovat tomu veškeré úsilí.

Myslím, že pro nás je realistickým cílem pódium. Vítězství je podle mě mimo dosah, protože jsme v kvalifikaci nebyli rychlí a ztráta na Jensona byla poněkud příliš velká, takže k sobě musíme být upřímní. Pódium je zřejmě maximálním cílem.

Nejdůležitější věcí pro šampionát je snažit se dojíždět před ostatními piloty a k tomu máme dobrou příležitost, protože Hamilton, Webber a Vettel startují za námi. Pokud si to zítra dokážeme udržet, bude to fantastická neděle.

Felipe Massa, 14.
Už od rána jsem se trápil ve druhém sektoru a i když jsme udělali po tréninku nějaké změny v nastavení, nepomohlo to. Nemohu tou částí tratě dobře projet. Auto v zatáčkách klouže, protože má málo přítlaku. Fernando také ztrácel, ale ne tolik.

V prvním a třetím sektoru jsem ale byl konkurenceschopný. Také jsem se docela bál míry degradace pneumatik, protože jsme je včera kvůli počasí nemohli pořádně vyzkoušet. Teď je ale důležité soustředit se na závod. Stále se může mnohé přihodit, obzvlášť tady, kde je předjíždění možné. Nemůžeme vyloučit žádná překvapení.

Stefano Domenicali, šéf týmu

Tří tréninky přinesly mnoho překvapení a z kvalifikace nakonec vzešel zajímavě postavený startovní rošt. Šesté místo na startu pro Fernanda je dobrým základem, na kterém se dá zítra stavět. Pro Felipeho, který startuje ze sedmé řady, to bude složitější. Nic pro něj ale není ztraceno a a pokud by se dostal mezi deset nejlepších, mohl by pro nás získat důležité body.

Musíme k tomuto závodu přistupovat stejně, jako k těm posledním, tedy snažit se co nejvíce využít auto i každou příležitost. Nikdo si nemůže být jistý tím, jak se bude komu dařit, protože včerejšek žádné srovnání nenabídl a je těžké předvídat.

 

RED BULL

Mark Webber, 7.
Myslím, že bychom raději skončili výše na roštu nebyli jsme ale dostatečně rychlí, abchom se mohlí ucházet pro přední řadu. Chtěl jsem skončit výše, abych trochu zmírnil penalizaci. Obecně si myslím, že jsem z toho, co jsme měli, dostal dost, což ale momentálně nestačí.

Sebastian Vettel, 11.
Byl jsem se svým kolem spokojen, ale nebylo zkrátka dostatečně rychlé, bohužel. Ztratil jsem poslední část jen těsně, je to smůla, ale je to závodění. Je to frustrující, ale mohlo to také být naopak a mohl jsem postoupit a někdo jiný ne. Pochopitelně body se rozdávají zítra, ne dnes. Byl jsem celkem překvapen, protože auto bylo ráno dobré a odpoledne to zkrátka nesedlo dohromady. Kolo bylo čisté, bez chyb, ale ne dost rychlé.

Christian Horner, šéf týmu
Jiný pohled na startovní rošt... Bohužel Mark dostal pět míst penalizaci, o které jsme věděli od Maďarska, ale bylo správné tam dokončit závod. Cítili jsme, že bude strategicky výhodnější dostat penalizaci, než obětovat body na Hungaroringu. Sebastian se trápil ve druhém sektoru a bohužel se nedostal jen těsně do poslední části. Gratulace Jensonovi k jeho pole position. Zítra budeme bojovat tvrdě, abychom získali nějaké pozice.

 

FORCE INDIA

Paul di Resta, 10.
Myslím, že před víkendem bychom to brali. Dnes dopoledne jsem byl celkem překvapený tím, kde jsme se v rámci top 10 pohybovali. Dostali jsme se do pozice, z níž v zítřejším závodě můžeme bojovat o body. Je zcela zřejmé, kde se naše auto na této trati trápí - ztrácíme sekundu v prostředním sektoru, trápíme se s vyvážením. Toť vše, co máme.

 

Nico Hülkenberg, 12.
Jsem trochu zklamaný, protože jsem myslel, že mám na postup do Q3. Neměl jsem tolik času na přípravu za suchých podmínek, ale ráno jsem byl v dobré formě a našel dobré nastavení. V Q2 se mi nepovedl prostřední sektor a nepostoupil do poslední části. Dnes byly rozestupy jen velmi těsné, i dvě desetiny vteřiny by stačily k lepšímu výsledku. 

Otmar Szafnauer
S omezenými možnostmi testování na suché trati nám nezvývalo, než najít správné nastavení dnes ráno. Paulovi se v Q2 dařilo velmi dobře, Nicovi bohužel ne. A to udělal jen malou chybu ve druhém sektoru. Na zítřek předpověď hlásí sucho a my očekáváme body od obou jezdců. 

 

MERCEDES

Michael Schumacher, 13.
Dneska to byla škoda. Je mi opravdu líto mých fanoušků, ale žel musím říci, že jsem z toho dnes dostal v podstatě vše, co šlo. Auto nebylo dostatečně rychlé, obzvlášť v prostředním sektoru jsme byli příliš pomalí. Nyní to budeme muset brát takové, jaké to je, a odvést v zítřejším závodu co nejlepší práci. Brzy budeme mít další vylepšení, takže budeme dále bojovat.

Nico Rosberg, 18.
Tento víkend opravdu nešel podle plánu. Start z konce roštu je opravdu zklamáním, ačkoliv jsem neměl šanci své auto připravit kvůli problému s převodovkou dnes ráno. Takže to zabralo trochu času, nalézt v kvalifikaci správné nastavení, a nakonec to moc nevyšlo.

Doufám, že nějaké pozice získám v závodu, ale nejsem přehnaně optimistický, jelikož naše auto na této trati není nejrychlejší. Určitě na to budu tlačit.

Ross Brawn, šéf týmu
Celý den byl pro nás zklamáním. Kvalifikace byla náročná a ukázala se být těžké dostat pneumatiky do správného provozního rámce. Abych byl férový k Nicovi - neměl moc šanci vzhledem k tomu, že přišel dopoledne o většinu třetího tréninku, při jediné příležitosti strávit nějaký čas na suché dráze.

Michael zajel poměrně dobře, zhruba to nejlepší, co jsme s vozem, který máme, mohli momentálně dosáhnout. Očividně to nestačí a my budeme i nadále pokračovat ve velmi tvrdé práci na zlepšení.

 

TORO ROSSO

Jean-Eric Vergne, 15.
Myslím, že to byl slušný výkon. Víme, jak na tom v porovnání s ostatními jsme a rozhodně jsme po pauze nečekali postup do Q3. Osobně si myslím, že jsem odvedl dobrou práci. Na začátku sezony jsem se v kvalifikacích trochu trápil, ale zlepšil jsem se. I tak jsem ale udělal pár chyb, možná jsem mohl být rychlejší, ale skončil jsem před svým týmovým kolegou, takže se zlepšuji. Zítřek chceme pojmout agresivně a využít každé šance. Chtěli bychom získat body, ale nebude to snadné.

Daniel Ricciardo, 16.
Nemyslím si, že jsem zajel to nejlepší možné kolo. V Q1 jsem totiž zajel úplně stejně a ve druhé části jste zpravidla rychlejší. Chtěl jsem získat víc než šestnácté místo. Pořád jsem ale před závodem pozitivní. Auto vykazovalo známky zlepšení, takže myslím, že by to zítra mohlo být lepší.

Laurent Mekies, hlavní inženýr
Je dobré, že jsme dostali oba vozy celkem pohodlně do Q2. Oba jezdci totiž dobře pracovali v dopoledním tréninku a v Q1 se ihned dostali do formy. Patnácté místo je opravdu maximem, co jsme mohli očekávat, i když jsme možná mohli být o něco rychlejší. Vypadá to, že jsme trochu stáhli náskok našich přímých konkurentů, ale musí se to potvrdit i v závodě. Odvedli jsme spoustu práce, ale tak jako všichni ostatní, i my jsme najezdili ve Spa jen málo kilometrů na suchu. Můžeme tedy, jako ostatně ve Spa vždycky, očekávat velmi zajímavý závod.

 

CATERHAM

Heikki Kovalainen, 19.
Byl to trochu zrádný den. Zpočátku ve třetím tréninku auto bylo hodně nedotáčivé, ale ke konci jsme to zvládli. Auto se pak ovládalo dobře, ale měl jsem problémy s DRS, což mě samozřejmě stále čas.

V kvalifikaci jsem byl ve své první jízdě v provozu a po výjezdu z boxu jsem nedokázal být tak rychlý, jak jsem chtěl. Pneumatiky nebyly dostatečně zahřáté, na zajetí měřeného kola mi zůstalo, proto jsem během té jízdy mohl zajet jen jedno měřené kolo.

Při svém druhém pokusu to po výjezdu z boxu bylo mnohem lepší, jediným problémem bylo opět DRS. Kluci pracovali tvrdě na jeho opravě, ale stále jsem se trápil s jeho otvíráním, cítil jsem to ve voze. Kdykoliv jsem zmáčkl tlačítko, cítil jsem, jako by nebylo plně aktivované, což vás na dráze ve Spa stojí dost času.

Nakonec mě poslední kolo dostalo do naší obvyklé pozice. Vzheldem k tomu, jak na tom momentálně jsme, to je o tak dobré výkonnosti, v jakou můžeme doufat.

Vitalij Petrov, 20.
Měl jsem celkem slušnou kvalifikaci a jsem potěšený tím, že jsem mohl zajet ke konci to poslední čisté kolo. Během mé první jízdy byl celkem hustý provoz, což mě mohlo stát trochu času, ale myslím, že jsem dnes z auta dostal tolik, kolik jsem mohl, takže to je pro mě OK.

Vypadá to, že zítřejší závod bude suchý, ale i na čisté dráze se ve Spa objevují překvapení, takže chci odjet čistý závod a využít jakékoliv příležitosti, které se nabídnou.

Mark Smith, technický ředitel
Ve třetím tréninku jsme měli rušno, absolvovali jsme co největší část včerejšího programu. U vozu Heikkiho jsme měli problém s DRS, takže jsme se jej snažili opravit před kvalifikací, ale nebylo to 100% úspěšné a do Q1 šel, aniž by DRS mohl naplno využít.

V kvalifikaci jsme se rozhodli pro dvě jízdy na středně tvrdých pneumatikách a skončili jsme na pozicích, které popravdě odrážejí to, kde se z hlediska výkonnosti o tomto víkendu nacházíme. Přesto zítra můžeme odjet dobrý závod a před Monzou, Singapurem a zbytkem sezóny zdvojnásobíme své úsilí v nalezení vyšší rychlosti.

 

MARUSSIA

Timo Glock, 21.
Po pro všechny obtížném pátku, kdy jsme neabsolvovali žádné jízdy na suchu, to byla nabitá sobota. Třetí trénink dopoledne byl mou první příležitostí získat cit pro vylepšení, a co je důležitější, pro drobné změny, které jsme udělali pro nápravu problém s nestabilitou zadní části, s kterou jsem bojoval v několika posledních závodech.

Tým na tom odvedl spoustu práce, takže bych mu chtěl poděkovat, protože si myslím, že to situaci zlepšilo, ačkoliv teprve uvidíme, jak se to projeví během závodu.

Kvalifikace byla OK. Má první jízda nebyla skvělá, ale cítil jsem, že možná můžu získat více času, protože jsem v ní udělal několik chyb. Ve druhém kole jsem ztratil celkem dost času na rovince, myslím, že kvůli větru.

Věci se pak zlepšovaly a já jsem na to mohl tlačit od zatáčky k zatáčce, jenže ke konci kola jsem z nějakého důvodu opět ztratil kontrolu nad zádí při nájezdu do zatáčky a ztratil jsem čas, takže se na to budeme muset podívat.

Je to opravdu škoda, protože jsme ve srovnání s dalším týmem dnes vypadali dobře. Doufejme ale, že se to získáme zpět během zítřejšího závodu.

Charles Pic, 23.
Myslím, že jsme udělali velký krok kupředu s posledními vylepšeními, jsem však zklamaný tím, jak se pro mě kvalifikace vyvíjela. První jízda byla v pořádku, měli jsme ale prostor pro zlepšení. Pak ve druhé jsme mohli zajet jen jedno měřené kolo a dostali jsme se ve 2. sektoru do provozu, takže jsem tam ztratil dost času.

Ve srovnání s konkurencí jsme vypadali velmi silně, takže to je trochu frustrující. Nyní se musíme soustředit na závod a na to, co v něm můžeme udělat, abychom ukázali, co jsme s novými díly dosáhli.

John Booth, šéf týmu
Přes náročný start víkendu kvůli pátečnímu počasí máme spoustu důvodů pro pozitivní pocity. Kvůli nedostatku jízd bylo ve třetím tréninku zřejmé, že se nám nepodařilo zcela trefit vyvážení mezi kvalifikačním a závodním nastavením. Byly tam zřejmé nedostatky, které poškodily naši rychlost v kvalifikaci.

To na druhou stranu znamená, že to bude v závodě pozitivní krom našeho obvyklého zlepšení v závodech, které pozorujeme o nedělích. Oba piloti odvedli dobrou práci, ale Charles doplatil na provoz a my jsme si to před zítřkem moc neusnadnili.

Nemám pochyb o tom, že v závodě budeme znovu silnější, protože jsme ukázali, že jsme udělali další pokrok v naší celkové rychlosti. Novinky představují očividné vylepšení, takže ačkoliv jsme zažili náročnější start do víkendu, zítra z nich potřebujeme dostat maximum.

 

HRT

Pedro de la Rosa, 22.
Jsem s dnešní kvalifikací moc spokojený, protože jsme odjeli bezchybné kolo. Vyjeli jsme, když zbývalo ještě dost času, a zvládli jsme tři nejlepší sektory ve stejném kole - riskovali jsme a vyplatilo se to.

Po problémech, které jsme s vozem měli dopoledne ve 3. tréninku, jsme učinili patřičné změny a ty zabraly. Také jsme se kvalifikovali před ostatními vozy - zvládnout to na tak komplikovaném okruhu je o to uspokojivější.

Pro nás časy nejsou důležité, spíše vidět vylepšení - nekvalifikovat se poslední, to se počítá. Některé vozy s vylepšeními skončili za námi a to je pozitivní.

Narain Karthikeyan, 24.
Z dopoledního tréninku jsem vytěžil maximum, ale kvalifikaci jsem neměl dobrou, jelikož jsem se neustále nacházel v provozu. Ve svém letmém kole ke konci kvalifikace mě v 15 zatáčce zbrzdilo další auto a nemohl jsem finišovat.

To je teď ale minulostí. Musíme zapomenout na dnešek a myslet na zítřejší závod, v němž budeme jako vždy bojovat, abychom dosáhli nejlepšího možného výsledku.

Toni Cuquerella, technický ředitel
V podstatě jsme začínali po včerejším dešti znovu, dopoledne jsme se museli zaměřit na veškeré testování pro závod a kvalifikaci. Dráha se kolo za kolem zlepšovala, bylo důležité pokračovat v jízdách, což jsme dělali.

Pedro odjel fantastické kolo a dosáhl třetího nejlepší kvalifikační poměr v této sezóně (103,7 %), což dokládá, že se F112 lépe přizpůsobuje okruhům pro střední přítlak. Je škoda, že Narain nemohl zajet čisté kolo, čas neodráží jeho skutečnou rychlost.

Předpověď na zítřek hlásí sucho a s o trochu vyššími teplotami, takže by to mohlo být těžké předvídat, jak budou pneumatiky degradovat. Mohl by to být závod o dvou zastávkách, ale svou strategii budeme muset přizpůsobit na místě, jelikož je Spa okruhem, kde se dá předjíždět, a naše vozy mají dobrou maximální rychlost.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 2 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy