Prohlášení týmů po kvalifikaci

Red Bull | foto: Red Bull Racing

HOCKENHEIM - Jak hodnotí své výkony v sobotní kvalifikaci piloti a významní představitelé týmů?

FERRARI

Fernando Alonso, 1.
Někdy je lepší zkontrolovat podmínky na okruhu, jak jsme to udělali v Q3. Nájezd do šesté zatáčky nebyl jednoduchý pro nikoho, spousta aquaplaningu, ale všechno nám vyšlo. Správně jsme se strategicky rozhodli pro zastávku v Q3, takže jsme měli v poslední minutě lepší pneumatiky. Myslím, že nám to hodně pomohlo ve vylepšení kola.

Kvůli podmínkám na dráze to je divný víkend, ale auto se v obou podmínkách chovalo dobře, takže uvidíme, co se zítra přihodí.

Felipe Massa, 14.
Jsem z kvalifikace zklamaný. Nezvládl jsem zajet čas na začátku Q2, vyjel mimo trať v zatáčce 8 a nedal tak dohromady dobré kolo během jediné možné doby. V té chvíli na trati byl asfalt jiný a bylo snadné zablokovat kola a ztratit čas. Potom příliš pršelo a bylo hodně aquaplaningu, musel jsem se snažit zůstat na trati a zlepšit svůj čas, ale ty podmínky znamenali, že to nebylo vůbec možné, i když jsem se o to pokusil na sadě mokrých pneumatik.

Je to opravdu škoda, protože auto bylo konkurenceschopné, jak za sucha, tak za mokra, ale zítra budu startovat zezadu a bojovat o přední příčky. Budu se snažit co nejvíc, jako vždy. Bude důležité zvolit správné pneumatiky ve správný čas. Máme pár nápadů, ale vlastně jsme během těch dvou dnů nezajeli moc dlouhých stintů.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Fernando znovu ukázal, jak moc je talentovaný. Byla to od něj perfektní kvalifikace! Zde i na Silverstone, kde hrál v kvalifikaci důležitou úlohu déšť, nebylo lehké vyrovnat se se změnami na trati. Jsme zklamaní co se Felipeho týče. Nenašel správnou přilnavost v jeho jediném kole v Q2, kdy mohl bojovat o další část kvalifikace. Je to smůla, protože ve třetí části mohl být rozhodně konkurenceschopný, jako tomu bylo před dvěma týdny v Británii.

Je těžké předpovídat cokoliv, co se zítřejšího závodu týče, protože je zde nejistota ohledně chování pneumatik během dlouhého stintu. Budeme se snažit plně využít náš potenciál, uvědomujeme si, že soupeři jsou silní. Spolehlivost je, jako vždy, prioritou a na to nikdy nezapomínáme.

 

RED BULL

Sebastian Vettel, 2.
Za těchto podmínek to bylo obtížné, vždy vám může auto v takovém množství vody ustřelit, myslím si však, že jsme dnes měli auto na vítězství, musíme se podívat na Alonsovu strategii, možná byla lepší, ale v těchto podmínkách to je trochu loterie. Naštěstí jsme nepřišli o auto a stojíme v první řadě, což by mělo být dobré. Startuji také na vnitřní straně, takže uvidíme, jak to dopadne.

Zítra nemůžete odepisovat McLaren, byli tady po celý víkend i v kvalifikaci rychlí. V její poslední části, nevím, co se stalo, byli trochu pozadu. Budou rychlí. V závodech bývá rychlý i Lotus. Stále je to extrémně vyrovnané. My jsme konzistentní a dokážeme finišovat mezi prvními třemi, což je klíčové. Budeme se teď zítra snažit odvést naše maximem a uvidíme, jak si povedou ostatní.

Mark Webber, 3.
Máme auto, které je rychlé za všech podmínek, kolem nás je ale spousta rychlých vozů. Nikdy není ideální, když sami ztrácíme kvůli penalizacím, někdy se to však stává.

Kvalifikace pro nás byla obtížná, nebezpečné podmínky. Některé věci jsme mohli udělat lépe. Mohli jsme zastavit [jako Alonso], ale jsme třetí, z čehož po penalizaci kvůli výměně převodovky bude osmé místo. Těšíme se na zítřek.

Christian Horner, šéf týmu
Dnes to byly velmi těžké podmínky, druhé a třetí místo jsou velmi dobrým výsledkem, přestože Mark žel bude odsunut o pět pozic na osmé místo na roštu. Sebastian bude nicméně doma startovat z první řady a Mark z osmého místa – na dráze, kde je předjíždění možné, což slibuje opravdu vzrušující závod.

 

MERCEDES

Michael Schumacher, 4.
Rozhodně se jedná o příjemný začátek Velké ceny Německa – očekávali jsme pozici mezi pátým a sedmým místem na roštu, takže je čtvrté místo, z něhož bude třetí [kvůli penalizaci Webbera], ještě lepší.

Přirozeně mám radost obzvlášť za všechny kolegy z Mercedesu na tribunách – podporují nás po celý rok a chtěli jsme se jim nějak odvděčit. V každém případě s tímto výsledkem můžeme být spokojeni.

Možná to mohlo být ještě o něco lepší, kdybychom ke konci nasadili novou sadu pneumatik, ale nemyslím si, že bychom toho dnes nadělali o moc více. Nyní se musím plně soustředit na zítřejší závod. Víme, že by mělo být sucho. Měli bychom zde být více konkurenceschopní než v Silverstone.

Nico Rosberg, 17.
Je to trochu překvapení skončit v kvalifikaci tak hodně vzadu, žel jsem však nedokázal zahřát mou první sadu přechodných pneumatik v Q2, takže jsem byl o několik sekund pozadu. Včera jsem si v mokru i za sucha docela věřil, takže to je frustrující, navíc dostanu penalizaci za výměnu převodovky.

Stále však doufám, že zítra získám nějaké body, protože v závodech je toho letos možné hodně dosáhnout. Rozhodně na to budu před všemi našimi fanoušky zde hodně tlačit.

Ross Brawn, šéf týmu
Byla to dnes rušná kvalifikace, pozitivní však je, že je naše auto v základu za sucha, za mokra i za přechodných podmínek rychlé. Nico byl druhý nejrychlejší jezdec na tvrdší směsi v Q1, pak ale začalo pršet a trápil se se zahřátím svých přechodných pneumatik.

Jakmile v těchto podmínkách jednou teplotu ztratíte, už ji nikdy znovu nezískáte, takže jsme se s ním rozhodně dostali mimo rámec. Michael odvedl v Q2 a v Q3 excelentní práci, byl čtvrtý nejrychlejší. Startovat bude ze třetí pozice a teoreticky na tom mohl být ještě lépe. Můžeme však být se startem ze druhé řady za tak náročných podmínek spokojeni.


Nejrychlejší piloti kvalifikace v Hockenheimu (foto: Red Bull Racing)

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 5.
Jsem tak vzrušený, protože to je vždy zvláštní, když se dobře kvalifikujete, obzvlášť doma. Byla to část, která měla ze všeho něco, protože jsme jezdili na hladkých, přechodných a mokrých pneumatikách.

Myslím, že nejobtížnější podmínky nastaly během Q3, kdy jsem vlivem aquaplaningu vylétl po výjezdu z boxu mimo dráhu do štěrku. Naštěstí jsem mohl pokračovat, přilnavost však byla velmi nízká.

Když startujete tak vysoko, přirozeně chce skončit také vysoko a já doufám, že můžeme mít velmi dobrý závod. Zřejmě bude zítra sucho a za námi je spousta rychlých aut, takže si potřebujeme pečlivě promyslet strategii, která by fungovala.

Paul di Resta, 9.
Byla to velmi těžká část a déšť to nikomu neusnadnil, protože na zadní rovince bylo tolik aquaplaningu kvůli dvěma či třem velkým kalužím. Ke konci Q3 jsem se chystal na mou poslední jízdu, ale s provozem mi to opravdu nevyšlo a já jsem se trápil v kole, které se skutečně počítalo.
Podařilo se nám ale postoupit mezi nejlepších deset, takže jsem spokojený, vždy ale chcete stát o něco výše na roštu.

Myslíme si, že zítra bude sucho, takže bylo důležité ujet v dnešním posledním tréninku ráno co nejvíce kol, abychom si vybudovali cítění pro vůz za sucha. Rozhodně jsme v dobré pozici pro zisk bodů zítra a já jsem připravený bojovat a posunout se v závodě dopředu.

Vijay Mallya, šéf týmu
Myslím, že jsme dnes maximálně využili náročné podmínky a můžeme být potěšeni s tím, že jsme se s oběma vozy dostali mezi nejlepších deset. Nico zřejmě na startu po penalizaci Webbera zdědí druhou řadu, což nás staví na čele do silné pozice před zítřejším závodem.

Paul také prokázal za mokra své schopnosti a zítra bude konkurenceschopný. Znovu jsme dokázali, že máme velmi konzistentní vůz bez ohledu na podmínky. Vzhledem k předpovědi suchého počasí na zítra si myslím, že je scéna připravena pro vzrušující závod.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 6.
Podmínky byly díky počasí dnes hodně náročné, přilnavost se mezi jednotlivými částmi kvalifikace hodně měnila. Měli jsme dobrý balanc v první i druhé části a potom začalo pršet a ztratil jsem přilnavost, a bylo tak složité bojovat o přední dvě řady. Ale celkově jsem spokojen s tím, kde jsem se kvalifikoval. Zítra vypadá počasí lépe a mělo by to autu sedět více. 

Bruno Senna, 16.
Na suchu jsme měli dobrou rychlost, takže je šestnácté místo zklamáním. Pokud je počasí jako dnes, je to vždycky loterie, protože musíte být na trati ve správný čas a bohužel, to se mi dnes nepodařilo. Bude těžké dostat se mezi prvních deset z místa, kde startuji, protože předjíždění na tomto okruhu není jednoduché, ale naše závodní rychlost je dobrá, takže mám šanci získat pár bodů. 

Mark Gillan, hlavní provozní inženýr
Oba jezdci byli hodně silní v P3 dnes dopoledne, ale kvalifikaci dominovali změny podmínek na trati, první část suchá, potom se začalo na přechodných gumách a přezulo se na mokro, které bylo i v poslední části.

Pastor byl konzistentní v každé části a trochu bojoval s vyvážením auta na mokru, ale dokončil na silné šesté příčce. Bruno lehce prošel z první části, ale potom pro něj bylo těžší zvládnout auto na intermediálkách v mokru a dojel 16. Předpověď ukazuje suchý závod a my budeme tvrdě pracovat, abychom dostali obě auta na body.

 

MCLAREN

Jenson Button, 7.
Nedokázali jsme přimět pneumatiky, aby fungovaly. Když nemůžete zahřát gumy, nevíte, kam až můžete zajít, kde je hranice, protože je chladno a taky nemůžete dupnout na brzdy, protože byste zablokoval kola. Je to problém, se kterým se už pár závodů potýkáme a musíme to zlepšit. Během suchých jízd však byla rychlost dobrá.

Problém nastal za mokra, kdy pneumatiky nefungovaly. Teď to musíme vyřešit, protože tenhle problém nám oběma ubližuje. Bude to další těžký den v kanceláři. Přesto, pozitivní je, že za sucha je auto rychlé a novinky jsou krokem vpřed. Všichni by měli být pyšní na tento pokrok nejen kvůli tomu, že to funguje, ale také že je stihli připravit před tímto víkendem. Dnešek byl těžký, ale doufám, že zítra to bude dobrý závod.

Lewis Hamilton, 8.
Musíme být konečným výsledkem trošku zklamáni. V předchozích částech kvalifikace to vypadalo dobře, takže nerozumím, jak je možné, že ostatní byli rychlejší, když na konci Q3 trať osychala. Ale i tak, jsme v lepší pozici do zítřejšího závodu, i když nestartujeme z nejlepších míst, naše auto rozhodně vypadá lépe, když je sucho a zítra má být sucho, takže si myslím, že můžeme mít dobrý závod. V neděli plánuji stíhat všechny vepředu. Dobré na Hockenheimu je dlouhá rovinka, na které budeme používat DRS, takže doufám, že já i Jenson budeme zítra hodně předjíždět.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Špatné je, že jsme nebyli dost rychlí v Q3 na mokru. Dobré je, že za sucha byla naše rychlost velmi dobrá. Vypadá to, že zítra bude sucho a my máme dva skvělé závodníky, takže jsme co se závodu týče optimističtí a věříme, že získáme dobré umístění. Jenson a Lewis bojovali v mokru a to přesto, že na suchu byli hodně rychlí.

Raději bych startoval pár míst více vpředu, ale jak se letos již několikrát ukázalo, můžete vyhrát i zezadu. Naštěstí naše auto vypadá konkurenceschopněji za sucha a jsem přesvědčený, že oba piloti zítra odvedou dobrou práci. Z širší perspektivy jsem si jistý, že rychle se měnící podmínky mezi jednotlivými částmi kvalifikace ukázaly působivé citové vzrušení i pro všechny nahodilé TV fanoušky. K jejímu prospěchu, Formule 1 je sport do každého počasí a všichni jezdci rozhodně dnes projevili pravou gladiátorskou odvahu. Tohle rozhodně není sport pro zbabělce!

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 10.
Z nějakého důvodu jsme nebyli rychlí v mokru, musíme zjistit, proč. Nebyl jsem schopný dostat přilnavost z pneumatik, a to i když jsem měl novou sadu v půlce poslední části kvalifikace. Na suchu bylo auto velmi dobré a v závodech býváme většinou rychlejší. Doufám, že bude zítra sucho a uvidíme, co se přihodí.

Romain Grosjean, 19.
Pro mě přišel déšť ve špatnou dobu, vždycky pršelo nejvíc, když jsem se snažil zajet rychlé kolo. Bylo to určitě těžké najít přilnavost a nenechat se zdržet ostatními auty. Těžko říct, jak je možné, že jsem byl tak daleko za Kimim v kvalifikaci, když jsem mu byl během víkendu jinak velmi blízko. Musím všechno napravit zítra, musím hodně zapracovat s inženýry a ujistit se, že máme nejrychlejší auto a nejlepší strategii a získat nějaké body.

Alan Permane, ředitel traťového provozu
Jak hodnotíte dnešní kvalifikaci?
AP: Kvalifikace byla frustrující. Za sucha jsme byli bez problému mezi nejrychlejšími auty, ale jakmile začalo pršet, oba vozy se trápily. Musíme se na to podívat a zjistit, proč jsme nebyli schopni z auta dostat rychlost, když jsme ji potřebovali.
Co můžete před závodem udělat?
AP: Předpověď ukazuje suchý závod a jsme přesvědčeni, že za takových podmínek jsme rychlí, především závodech. Kimi měl z desátého místa dobré závody a podíváme se na možnosti, co se strategie týče. Romain bude muset z dvacátého místa zapracovat více, ale je to celkem lehký okruh, co se předjíždění týče, díky DRS, takže stále můžeme získat dobrý výsledek.
Co může Romain dokázat zezadu startovního pole?
AP: Romain bude muset pracovat, ale v suchých podmínkách má jedno z nejrychlejších aut na trati. Uděláme vše, co budeme moci, abychom mu dali tu nejlepší strategii a on se tak vyšplhal co nejvýše, což je náš cíl.

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 11.
Jsem s výkonem spokojen. Být jedenáctý je pro nás dobré, je to hrana Q3. Pochopitelně jsem trošku zklamaný, že jsem se nedostal do top 10, ale obecně to je dobrý výsledek, který nás postavil do dobré pozice do zítřejšího závodu. Doufám, že se dostaneme na body a to i když bude závod za sucha, jak je předpovídáno.

Co se týče mého rychlého kola - vlastně jsem se během jízdy zlepšil, protože přestože jsem byl na intermediálkách, měl jsem lepší přilnavost, když byla na trati voda. Kvůli tomu přišlo moje nejlepší kolo na konci, a byl to případ, kdy jsem měnil závodní stopu v některých zatáčkách během různých kol. Snažil jsem se zjistit, které linie je nejlepší a které v daných podmínkách funguje nejlépe. Byla to výzva a byla to zábava.

Jean-Eric Vergne, 18.
Jen dvě desetiny mezi mnou a třináctým místem v první části. To bylo pěkně blízko. A myslím, že jsem ztratil dvě desetiny v poslední zatáčce. A i přesto si myslím, že moje kolo bylo dobré. Jsem zklamaný, že déšť přišel pro mě příliš pozdě. Vyjel jsem rovnou na přechodných, protože jsem očekával déšť.

Stále však doufám v dobrý závod, protože to vypadá, že jsme opravdu konkurenceschopnější za sucha, než jsme byli před dvěma týdny. Několik tréninků a kvalifikací ovlivnil déšť, nenajezdili jsme toho za sucha moc a na hladkých gumách. Zítra bude velmi zajímavé pozorovat, jak fungují.

Laurent Mekies, šéf inženýr
Byla to zábavná kvalifikace a skvělá show pro ty, co se dívali. V těchto podmínkách to bude vždycky hodně těsné a Jean-Eric prošvihl Q2 jen o zhruba 0,06s a potom jsme téměř stejným časem promeškali Q3 s Danielem. Takže to bylo odpoledne smíšené štěstěny. 11 je dobré umístění, zatímco s Jeanem-Ericem je to smůla, protože promeškal šanci zajet na mokru v druhé části.

Zítra má být sucho a bude zajímavé sledovat boj ve středu pole, protože máme auto, které vede tu skupinu a druhé, které ji uzavírá. Tento víkend vypadá jako kopie Silverstonu, kdy v pátek také pršelo, v sobotu dopoledne bylo sucho a potom v kvalifikaci pršelo a závod byl suchý. Budeme se snažit získat co nejvíc bodů, což je náš cíl, přinejmenším s Danielem.

 

SAUBER

Sergio Pérez, 12.
Je to taková škoda. Vypadalo to pro nás až do začátku deště opravdu slibně. Poté, co jsem přezul na měkké pneumatiky, jsem v Q1 skončil jako druhý nejrychlejší. Nato jsme vyjeli v Q2 pozdě na přechodných a uvízl jsem v provozu. Byla přede mnou auta, ale nemohl jsem zvolnit, protože další byla i za mnou.

Kamuj Kobajaši, 13.
Je to škoda, protože jsem si jistý, že bychom za sucha do Q3 v pohodě postoupili, jelikož jsme měli velmi dobrou rychlost.  Ani jsem nepoužil měkké pneumatiky – kolo, které jsem zajel na středně-tvrdé směsi, bylo dostatečně rychlé na postup do Q2. Pak jsme to ale v dešti nezvládli.
Za sucha je mé auto opravdu dobré. V mokru je mnohem lepší než v pátek, kdy jsem se hodně trápil. Přišli jsme na něco, co bylo špatně, udělali jsme změny, ale stále to není zcela v pořádku.

Petr Sauber, majitel týmu
Oba naši piloti podali za sucha v první části velmi dobré výkony, v mokru to ale bylo těžší. Věřím, že to je důsledek zvoleného nastavení pro suché podmínky. Předpověď na zítra hlásí suché počasí, takže naši piloti budou moci v závodě útočit.

 

CATERHAM

Heikki Kovalainen, 19.
Na to, kde se teď nacházíme, to bylo dost dobré kolo. Neudělal jsem žádnou chybu, měl jsem čisté kolo, takže jsem spokojen. Stahovat ztrátu na vozy před námi je náš cíl a myslím, že stále zjišťujeme, jak využít plný potenciál našich novinek ze Silverstone.

Pokud vezmu v úvahu ten balík jako celek, je tam spousta jednotlivých částí, které musíme využít správně, aby fungovaly naplno, a myslím, že k tomu potřebujeme vyzkoušení za sucha, abychom jim opravdu porozuměli a zjistili, co nám přinesou.

Budeme i nadále pracovat abychom toho docílili. Možná, že uvidíme výhody už zítra, protože má být slunečno, a v Maďarsku, kde nám teplo bude rozhodně sedět více než chladno a mokro, což je počasí, které panuje v Německu a bylo také v Británii.

Vitalij Petrov, 20.
To byla těžká kvalifikace, když po třetích trénincích bylo mokro a změnili se podmínky na trati. Měli jsme problémy se zahřátím předních gum a v kombinaci s provozem na trati jsem nemohl jet naplno tak, jako jsem to udělal dopoledne. Kromě toho, celý víkend se zlepšujeme, odvádíme dobrou práci a jdeme správným směrem. Myslím, že zítra se nám bude dařit. Máme slušnou závodní rychlost a myslím, že získáme dobrý výsledek, jaký ukazujeme celou sezonu.

Mark Smith, technický ředitel
Jsem celkem spokojen. Myslím, že jsme jednoznačně mohli z aut získat více, ale vzhledem k podmínkám získal Heikki, co bylo možné. Vitalij měl problém s provozem na trati, což ho stálo čas v Q1, ale naším cílem je ujistit se, že oba jezdci mají nastavení, ze kterého mohou vytěžit co nejvíce z výkonů a práce, které byla odvedena v továrně.

 

MARUSSIA

Charles Pic, 21.
Po těžkém tréninku dnes dopoledne, když jsem většinu strávil v garáži kvůli výměně motoru, musím být s kvalifikací spokojen. Zajel jsem jen tři kola v P3 na střední sadě před kvalifikací a s měnícími se podmínkami během Q1, kdy jsme nevěděli, kdy začne pršet, jsem se cítil být nepřipravený.

S autem jsem byl spokojený a myslím, že jsem mohl získat i víc. Určitě jsem udělal v mém posledním kole druhé jízdy - mého rychlého kola - malou chybu v prvním sektoru, ale neštěstí, druhý a třetí už byly dobré.

Těším se na to, co můžeme dokázat zítra v závodě, a zjistit co můžeme dostat z balíku, který jsme měli dnes v autě a který fungoval dobře. Musím poděkovat týmu a mechanikům, kteří mi měnili motor a zvládli to velmi rychle. Těch pár odjetých kol v tréninku bylo důležitých.

Timo Glock, 22.
Těžký víkend a to od prvního kola v pátek. Zkrátka jsem s autem trošku bojoval, protože zadek nebyl stabilní a nemohl jsem tak pohodlně jet naplno. Včera jsme pár věcí změnili, abychom to napravili, ale došel nám čas na to, abychom pochopili problém. Stále máme závod před sebou, a kdo ví, co ten přinese. Pokud bude sucho, musíme za to vzít a jet na maximum a dovést auto domů. Děkuji všem fanouškům, kteří mě podporovali i přes ten těžký víkend. Doufám, že se nám zítra povede lépe.

John Booth, šéf týmu
Věci zatím na domácí trati Timovi příliš nevyšly. Strávili jsme hodně času, a budeme s tím pokračovat, snahou pochopit problémy, které má s autem. Je to pro něj frustrující, protože je jasné, že s novinkami v autě může mít lepší výsledky.

I když byl Charlesův čas na trati ovlivněn výměnou motoru, když byl v autě, zvládl to dobře. Ještě povzbudivější je fakt, že se ukazuje, že můžeme z auta dostat více. Skvělá práce odvedená Charlesem a díky mechanikům, kteří do toho dali vše a zvládli dostat auto na trať. Těch pár kol bylo hodně důležitých do kvalifikace. Pečlivě se na obě auta podíváme a uvidíme, co můžeme udělat, abychom zítra získali co nejlepší výsledek.

 

HRT

Pedro de la Rosa, 23.
Mohla to být velmi dobrá kvalifikace, protože ke konci jsem byl o devět desetin rychlejší, ale v posledních dvou sektorech přede mnou bylo jiné auto a přišly jsme o dvě pozice. Musíme jeden druhého respektovat, teď je však třeba hledět vpřed.

Krom toho si myslím, že jsme dnes absolvovali vydařený trénink a kvalifikaci. Auto se chovalo dobře a byli bychom velmi blízko Marusiím. Důležitá část ale přijde zítra, musíme se soustředit na dobrý start a boj až do konce. Očekáváme suchý závod, ale vzhledem k posledním několika dnům je možné všechno.

Narain Karthikeyan, 24.
Včera ve druhém tréninku bylo mokro a dnes jsem toho mohl ujet trochu více za sucha, jelikož jsem měl i k dispozici pouze jednu hodinu dnes dopoledne na to, abych si zvykl na okruh. Přesto všechno jsme odvedli dobrou práci. V kvalifikaci jsme skončili pouze 3 desetiny za Pedrem, takže jsem spokojen. Po třetím tréninku jsem čekal, že ztráta bude větší, ale před kvalifikací jsme se hodně zlepšili. Uvidíme, co se stane s počasím zítra, ale ať už bude jakékoliv, bude to těžká bitva. Pokusíme se s našimi soupeři bojovat.

Toni Cuquerella, technický ředitel
Suchá trať nám dopoledne umožnila dokončit náš program a nám se podařilo obě auta dobře vyvážit, což nám umožnilo jít do kvalifikace s větší důvěrou za jakýchkoliv podmínek. Nakonec bylo sucho, ale hrozba deště znamenala, že jsme všichni hned vyjeli a byl hustý provoz.

Naše kola nebyla perfektní. Měli jsme větší potenciál a naše možnosti pro zítřejší závod, který bude určitě suchý, jsou otevřené. Degradace pneumatik není moc vysoká, takže pojedeme se strategií jedné či dvou zastávek.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 1 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy