Jeho konstrukce byla FIA shledána v rozporu s technickými předpisy, neboť úprava tvoří třetí prvek, jenž byl před sezonou 2004 zakázán. Oficiální stížnost proti týmu BAR Honda měl vznést konkurenční BMW Williams.
Podle britského Sunday Mirror argumentovali zástupci BAR při jednání s FIA tím, že třetí prvek je v pořádku, neboť je připojen k legálnímu druhému křídlu zadního spoileru.
Citovaný zdroj měl říci, že navržené řešení bylo předem konzultováno v TWG (technická pracovní skupina), ale Williams si nemohl dovolit dát BAR prozatímní časovou výhodu přesto, že stejné řešení je možné použít i u dalších stájí.
Technický ředitel týmu BAR Honda Geoff Willis není však rozhodnutím FIA zklamán a dodává, že vývojový program pokračuje rychle dál s tím, že to nebylo jediné zlepšení, jež má tým v záloze. „Stále hledáme a již pro závod v Imole máme připravena další zlepšení.“
Foto: BAR Honda
Ještě jednou zadní spoiler BAR
Tým z Brackley připravil pro svůj monopost 006 nový zadní spoiler, ten je však proti předpisům.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton