Marussia se držela na 10. pozici v poháru konstruktéru poté, co Timo Glock proťal cílovou pásku v Austrálii na 14. místě. Jenže z něj se stáj propadla o příčku níže poté, co Heikki Kovalainen dokázal na voze Caterham v Monaku dokončit na místě 13.
"Věřím, že Kanada bude představovat něco jako bod zvratu a vrátí nás zpět na správnou cestu. Naše zklamání nepramení ani tak z rychlosti vozu, ale spíše z problémů s nastavením a také z problémů se spolehlivostí, zvláště v případě Charlese," říká týmový šéf John Booth.
"Potřebujeme, aby se oba naše vozy kvalifikovali konzistentně a také aby oba dojížděli do cíle. Z minulosti víme, že v Montrealu nebyla nouze o překvapení. Na trati jsmě měli zvířata ale také jsme třeba zažili takovou průtrž mračen, že závod musel být zastaven. Podle prvních předpovědí bychom se během víkendu měli dočkat jak velkého horka, tak prudkého deště."
John Booth
Pokud by se prvotní předpověď vyplnila, pak bychom se opravdu mohli dočkat dramatického a zajímavého závodu, který by se přímo nabízel, aby ho využily malé týmy k zajímavému výsledku.