Prohlášení týmů po Velké ceně Španělska: Maldonado nadšený, Räikkönen zklamaný

Williams | foto: Williams F1 Team

BARCELONA - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ; Jak viděli průběh závodu v Barceloně jeho hlavní aktéři a významní zástupci týmů?

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 1.
Bylo to tak těsné. Snažili jsme se zvládat degradaci pneumatik, takže jsem na to nemohl moc tlačit, jen jsem se je snažil udržovat až do konce při životě a Fernando se dostal velmi blízko. V některých okamžicích se dostal tak těsně za mě, obzvlášť na konci rovinky, ale hlídal jsem si odstup a vše kontroloval.

Naše rychlost byla dnes velmi dobrá, auto bylo fantastické, stejně jako tým. Udělali jsme drobnou chybu při poslední zastávce, ale neovlivnila naši výkonnost. Myslím, že to je báječný den, pro mě a pro tým neuvěřitelný. Tak moc jsme se od minulého roku snažili zlepšovat se závod od závodu - a tady jsme.

Bylo to v závodě těžké i kvůli strategii, náročné obzvlášť kvůli zadním pneumatikám - po několika kolech jsme se s nimi trápili, ale musím říci, že jsem hodně spokojený, jelikož naše auto bylo od prvního kola tak konkurenceschopné.

Příští závod pro nás bude další příležitostí být silní. Musíme to udržet, abychom to dále rozvíjeli. Konzistence bude v tomto šampionátu tou nejdůležitější věcí.

Bruno Senna, nedokončil
Pro mne byl tento víkend zklamáním. Na začátku se těžce předjíždělo a Schumacher pak hodně těžil z DRS a zezadu do mě narazil. Někdy žel prožijete i takový smolný víkend. Pozitivní je však to, že Pastor svým vítězstvím prokázal výbornou rychlost našeho vozu. Mám z něj velkou radost. Tým to před dalším závodem bude hodně motivovat.

Xevi Pujolar, Maldonadův závodní inženýr
Dnes to bylo těžké, ale vše šlo podle plánu a Pastor odvedl skvělou práci. Ono je to tak, že když získáte první místo v kvalifikaci, chcete pak více. Musíte dostat víc. Během závodu jsme si mysleli, že to bude možné, nakonec to byla opravdu dobrá práce.

 

FERRARI

Fernando Alonso, 2.
Start byl fantastický a v první zatáčce to bylo těsné, byli jsme však na lepší straně a udrželi jsme si rychlost, abychom po prvním úseku vedli. Williams však lépe předvídal první zastávku, a jak závod pokračoval, ztráceli jsme přilnavost a možná i trochu v aerodynamice.

Ke konci jsem svedl souboj s Kimim. Jsme však znovu v čele šampionátu se spoustou dalších příležitostí. Druhé místo je pro nás dnes z pohledu bodů a srovnání s Red Bullem a McLarenem jako vítězství.

V Bahrajnu jsme ztráceli minutu na vítězný tým a zde bojovali o výhru, takže si nemyslím, že by ty novinky udělaly takový rozdíl. Otazník visí nad všemi závody, je to tak nepředvídatelné. Potřebujeme nalézt trochu konzistence a vozit vylepšení na každý závod.

Felipe Massa, 15.
Dnes byl můj závod postižen penalizací, kterou jsem dostal v 28. kole. Upřímně si nemyslím, že bych udělal něco špatně. Podle mě je lepší podívat se na podrobnosti toho, co se přihodilo, protože já jsem byl uprostřed skupiny vozů a určitě jsem se nikoho nepokoušel předjet.

Je to opravdu škoda, protože do té doby se můj závod pro mne vyvíjel dobře a mohl jsem v pohodě skončit v první desítce. Nacházel jsem se ve skupině s Red Bully a s McLareny a dokázal jsem s nimi držet rychlost.

Měl jsem dobré úvodní kolo, kde se mi podařilo získat spoustu pozic. Mám radost z Fernanda, že dokázal bojovat celou dobu až do konce a ukázal, že potenciál našeho vozu se rozhodně zlepšil: stále sice nemáme nejrychlejší auto, ale zdá se, že jsme na správné cestě.

Gratuluji Pastorovi, který je skvělým kamarádem. Chuť prvního vítězství ve Formuli 1 je něčím úžasným a chápu, jak se teď cítí.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Znáte mě, že jsem vždy velmi klidný. Přijeli jsme zde, doufali v pódium a máme pódium. Vždy je škoda, když bojujete o vítězství a nakonec ho nezískáte, ale gratuluji Williamsu.

Měli jsme Fernanda za Picem déle než jedno kolo a pak jsme měli žluté vlajky v místě, kde se předjíždí, takže...  Je to šílený šampionát a před námi je spousta práce. Monako je další tratí s odlišnými pneumatikami, trakce bude velmi důležitá, takže uvidíme.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 3.
Jsem trochu zklamaný. Očekával jsem, že v závodě budeme o něco silnější, obzvlášť na začátku. Na konci závodu jsme byli dobří, ale to už bylo pozdě. Byli jsme na počátku moc pomal, proto jsme nemohli bojovat o vítězství. Ukázali jsme ale, že stále máme rychlost.

Špatně jsme se rozhodli při první zastávce. Nebyl jsem zklamaný během závodu, ale nakonec, když dokážete stáhnout téměř 20 sekund, zažíváte pocity zklamání. Kdybychom měli několik kol navíc, mohli bychom o vítězství bojovat. Ale to je závodění, je dobré znovu pro tým získat body.

Romain Grosjean, 4.
Na startu jsem ztratil pozici. Dnes bylo chladněji a to nám nesedlo. Ale se čtvrtým místem jsem velmi spokojen, protože když se podíváte na včerejšek, kdy jsem vůbec nevyjel do třetího tréninku, je to dobrý výsledek. Oba vozy dojeli na dobrých pozicích a pro tým jsme získali body. Pro mě to bylo těžké na začátku, moje přední křídlo bylo poškozeno a nefungovalo správně, ale po změnách a ke konci už bylo auto perfektní. Dnes jsme myslím udělali správné rozhodnutí, pokud byste nám na začátku víkendu řekli, že dojedeme třetí a čtvrtí, brali bychom to.

Eric Boullier, šéf týmu
Ukazuje to, že tým v Enstone odvádí skvělou práci. Je fantastické získat být na pódiu dvakrát po sobě. Na začátku sezóny jsme nečekali, že budeme v této pozici, nyní však musíme tato svá očekávání přehodnotit.

Incident na začátku nepomohl Romainovi, ale na konci už rychlost obou ilustrovala opět nás potenciál. Konečně musím také pogratulovat Williamsu k jejich vítězství, a doufáme, že v incidentu v jejich garáži po závodě nikdo nebyl vážně zraněn. Na přemýšlení o Monaku je zatím brzy. Musíme zapracovat na trakci, než bude naše auto schopné vítězit.


Radost na pódiu v Barceloně (foto: Pirelli)

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 5.
Tým odvedl skvělou práci, úpravy na voze fungují. V porovnání s Bahrajnem to bylo velké zlepšení. Věřím, že kdybych neměl v kvalifikaci takovou smůlu, byl bych na pódiu. Když startujete z devátého místa, je páté místo v cíli dobrý výsledek. Auto ale mělo na víc.

Byl jsem v provozu a předjíždění nebylo snadné. Nemohl jsem na rovince s DRS, protože jsem nebyl dost blízko. Musel jsem tedy riskovat v zatáčkách. V posledním stintu jsem hodně poškodil pneumatiky.

Šampionát je nyní opravdu těsný. Když chcete dohnat ostatní, vše musí klapat celý víkend. Tak to měl Pastor Maldonado. Naposledy jsem byl pátý loni v Monaku, a už se tam hodně těším.

Sergio Pérez, nedokončil
Na startu jsem měl smůlu. V první zatáčce jsem předjížděl Romaina, ale on mě trefil a musel jsem do boxů. Odsud už jsem se nemohl vrátit zpět a pak jsem musel odstoupit kvůli problémům s převodovkou. Ať to bylo cokoli, je to pryč a soustředím se na Monako. Je to pro mě speciální závod.

Peter Sauber, šéf týmu
Ze všeho nejdřív gratuluji Pastoru Maldonadovi k fantastickému závodu a vítězství. Ohledně našeho týmu mám smíšené pocity. Sergio nemohl plně využít dobré startovní pozice. Kamuj zajel skvěle. Ztratil dost času v provozu, ale pak skvěle předjel Jensona Buttona a Nica Rosberga.

Získal důležité body. Ukázalo se, že i balíček úprav dost pomohl, navíc na tak obtížné trati. To mě naplňuje optimismem. Děkuji celému týmu, že toto umožnil.

 

RED BULL

Sebastian Vettel, 6.
Dnes to byl v práci těžký den. Nejsem úplně spokojený. Myslím, že jsme mohli skončit minimálně o jednu pozici výše. Ke konci jsme se dobře propracovali zpět. Byla to zábava, ale když to je stále nahoru - dolů, pak to je celkem obtížné.

Nemyslím si, že bych měl poškozený nos. Cítil jsem, že tam je něco zaseknuté, co narušuje aerodynamiku. Rozhodli jsme se zajet do boxů a vyměnit nos. Stálo nás to nějaký čas, ale byl to správný tah. Přišli jsme na to, že byla poškozena bočnice křídla. Nevím jak to, do nikoho jsem nevrazil.

Mark Webber, 11.
Byl to zajímavý závod. Nevím, kde jsem přišel k poškození svého předního křídla, ale musel jsem zamířit do boxů pro nový nos. Když jste tady mimo pozice, musíte si hlídat pneumatiky, a když doháníte ostatní, tak je zabijete.

Byl jsem mimo pozice, ať už se s nosem stalo cokoliv. Když na to tlačíte, musíte do boxů. Je to nový způsob, je to dobré pro fanoušky, když se jim to líbí, pro nás to pak v různých směrech představuje další výzvy.

Christian Horner, šéf týmu
Těžké odpoledne. Sebastian žel dostal penalizaci v podobě průjezdu boxy za incident během žlutých vlajek, k čemuž podle mě došlo proto, že měl otevřené DRS. Také jsme měli poškozená přední křídla na obou vozech, což si vyžádalo výměny nosu.

I přesto se z toho Sebastian pěkně dostal, když ke konci předjel oba McLareny a Rosberga finišoval jako šestý a výsledkem je to, že stále vedeme šampionát jezdců a konstruktérů.

Pro Marka to byl těžký závod kvůli brzké výměně nosu a pak kvůli záhadnému nedostatku rychlosti, kvůli kterému strávil mnoho času za vozem Nica Hülkenberga.

Takže zbývá spousta věcí, které musíme porozumět. Po pěti závodech máme pět odlišných vítězů z pěti týmů. Gratuluji Pastorovi Maldonadovi, ale obzvlášť Frankovi a týmu Williams, k dnešnímu zaslouženému vítězství.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 7.
Nebylo to tam pro mě moc příjemné, když už jsem na pneumatikách neměl žádnou gumu. Páté místo by bylo OK, sedmé už tak dobré není. Byl to divné po celý víkend. Je to fantastické pro Williams, ale pro nás zvláštní.

Trápíme se s managementem pneumatik. Tuto sezónu si užívám, ale zároveň mám o čem přemýšlet. Je to hodně divné.

Michael Schumacher, nedokončil
Pochopitelně nejsem s výsledkem závodu spokojen a myslím, že jsme dnes mohli dosáhnout na body. Ale tohle je někdy to, co musíte v závodění přetrpět. Není lehké vidět opakované TV záběry, ale z mého pohledu se stalo to, že Senna chtěl bránit svou vnitřní pozici a jel doprava, a najednou, těsně před tím, než začal brzdit, přejel doleva.

Když jste tak těsně za sebou v brzdné zóně, nemáte jinou možnost než zareagovat a snažit se nenarazit, ale zde už bylo pozdě. Je to škoda, jak jsem řekl, ale já se teď budu dívat dopředu na další závody a snažit se v nich zaútočit.

Bob Bell, technický ředitel
Strávili jsme odpoledne závoděním s Red Bullem a McLarenem, ale bylo to jen o místa v dolní polovině první desítky. Neměli jsme dnes dostatečnou rychlost, a překazil nám to i problém na Nicově autě. Potýkali jsme se s měřeným přítlakem, který to Nicovi ztěžoval. Bylo pro něj složitější opatrovat pneumatiky, ale jestli je to kvůli problémům nebo kvůli něčemu jinému, budeme muset prošetřit.

Pochopitelně bylo zklamáním vyřazení Michaela hned v úvodu závodu, když jeho rychlost vypadala dobře v zahajovacích kolech. Tým odvedl dobrou práci při zastávkách v boxech a věřím, že jsme udělali správné taktické rozhodnutí, abychom ochránili Nicovu pozici v kritických chvílích závodu.

I přesto, že neustále postrádal přilnavost ve svých rychlých kolech, kdy se přibližoval soupeřům v  jeho dlouhém závěrečném stintu. Dnes jsme jednoduše potřebovali rychlost, kterou musíme přinést do dalších závodů. A to také uděláme.

Norbert Haug, sportovní ředitel Mercedesu
Gratuluji Williamsu. Zaslouží si to. My s tímto závodem spokojeni nejsme, musíme to však hodit za hlavu a v tom příštím odvést lepší práci.

 

MCLAREN

Lewis Hamilton, 8.
Jsem hrdý na sebe a na tým. Odvedli jsme dobrou práci, když jsme se probojovali se samotného konce. Šetření pneumatik bylo těžké.

Někdo mi řekl, že jsem jako jediný stavěl dvakrát, takže vzhledem k tomu, že mi všichni říkají, jak tvrdý jsem k pneumatikám a jak s nimi dokáže zacházet můj kolega, si myslím, že se dnes dočkali odpovědi.

Pečoval jsem o ně po celou dobu. Zkrátka jsem si vyčistil mysl a šel do toho z konce startovního roštu. Bylo to jako kdysi v motokárách.

Jenson Button, 9.
Byl jsem zkrátka pomalý. Je trochu těžké přijít na to, proč. Normálně je péče o pneumatiky mou dobrou stránkou. Je to něco, na čem musíme zapracovat. Momentálně to nedokážu, trápím se s vozem. Nejde to spravit za jednu noc, což přidělává starosti.

První dva závody byly dobré. Bahrajn byl těžký a tady to bylo rovněž těžké. Zkrátka nedokážu nalézt přilnavost a nedokážu ji využít. Nemyslím si, že bych mohl jet na dvě zastávky jako Lewis.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Lewis odvedl fantastickou práci. Z posledního místa věděl, že pojede na dvě zastávky, takže si hlídal pneumatiky, musel však také šlapat a na konci mu chybělo dalších 100 m, aby se dostal i přes Nica Rosberga.

Byl jsem včera i dnes na Lewise tak hrdý! Prožil velmi bolestivou zkušenost, protože on neudělal chybu, a po dnešku mu chybí na lídra šampionátu osm bodů. Při jeho druhé zastávce nebyla uklizena pneumatika. Bylo to frustrující, ale žádná katastrofa.

Máme nyní nové lidi, s tolika lidmi pod tlakem to však je výzva. Celkově mám důvěru v tým, ale musíte to analyzovat individuálně, když se něco přihodí, a zvážit, zda něco nedělat odlišně. Když jsme se však ptali, kdo by chtěl pracovat s pistolí, objevil se dlouhý zástup, což je skvělým svědectvím o morálce v týmu.

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 10.
Do dnešního závodu bylo vloženo hodně tvrdé práce, takže je zadostiučinění získat bod. Byl to fyzicky náročný závod a nebyla šance relaxovat, protože jsem měl ve svých zrcátkách Marka Webbera po celou druhou půlku závodu. Byl to dobrý boj, hodně pod tlakem, ale naštěstí jsem ho udržel za sebou, což s DRS na hlavní rovince nebylo lehké.

Vzhledem k tomu, kde jsem startoval, je zisk jednoho bodu velmi dobrý. Nemyslím, že jsme mohli získat víc. Tým předvedl skvělou práci v boxech a se strategií a jsem spokojen s tím, čeho jsme dnes dosáhli.

Paul di Resta, 14.
Jsem zklamán tím, že jsem nebyl výš v bojích o body, protože závod na začátku vypadal nadějně. Ale ztratil jsem pozice, a myslím, že musíme zanalyzovat, proč náš výkon na tvrdých pneumatikách neodpovídal našim představám a proč přesně jsme ztratili čas.

V druhé půlce jsem bojoval s Toro Rosso, které bylo na měkkých gumách, takže pro mě nemožné ho udržet za sebou. Myslím, že to byl jeden ze závodů, který pro mě nebyl dobrý, ať už z jakýchkoliv důvodů. Musíme se tedy vrátit zpět v Monaku silnější.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Další vyrovnaná a těžká VC, takže jsme rádi, že jsme získali bod. Byl tvrdě vydělán díky dobré strategii a skvělé jízdě. Zvlášť Nicův výsledek proti Markovi Webberovi v závěru byl skvělý. Paul nebyl daleko za nimi, ale nebylo možné ho udržet před Toro Rosso, protože naše rychlost je podobná a tak jsme se museli spokojit se čtrnáctým místem.

Když se podívám na celý víkend, opět se ukázalo, jak je pole vyrovnané. Musíme tedy dál pracovat a zlepšovat naše vozy. Víme, že rychlost se bude zvyšovat a doufáme, že to předvedeme v dalších závodech.

 

TORO ROSSO

Jean-Eric Vergne, 12.
Měl jsem opravdu dobrý start, postupoval jsem dopředu a byl desátý. Rozhodli jsme se pro brzkou zastávku a zkusit předjet další vozy. Pak jsem se ale zasekl za Di Restou. Když jsem stavěl pro novou tvrdší směs, doufal jsem, že se přes něj dostanu, zastávka ale nebyla z nejlepších a byl jsem pořád za ním.

Koncem třetího stintu jsem ztratil další čas a v posledním stintu, opět na tvrdších gumách, jsem byl rychlejší než Daniel. Trvalo to dlouho, než jsem předjel. Pak jsem zkoušel dohnat Webbera a Hülkenberga, ale pneumatiky odešly. Celkově to bylo zklamání, protože jsem cítil, že body jsou možné. Z mnoha důvodů jsem ale žádné nezískal.

Daniel Ricciardo, 13.
Neměl jsem moc dobrý start, ale pomocí strategie jsem pár míst získal. V některých částech závodu jsem byl docela silný, ale v posledním, na nové tvrdší sadě, už jsem tak dobrý nebyl. O pneumatiky jsem se staral dobře a zajížděl dobré časy, ale pak ztratil moc času. Chvíli to vypadalo, že je boj o desáté místo možný, ale nedopadlo to. Celkově nic moc, ale pořád to bylo oproti Bahrajnu mírné zlepšení.

Franz Tost, šéf týmu
Jean-Eric měl dobrý start, posunul se dopředu. Daniel se o místo propadl a pak se dostal zpět. Oba jeli na tři zastávky, začínali na měkčí sadě, druhý stint odjeli na tvrdší, potom další na měkké sadě a poslední opět na tvrdší. Oba hodně bojovali. Bohužel, opět se nám nepovedla kvalifikace, a dokud nebudeme startovat z lepších pozic, moc bodů nezískáme. Máme před Velkou cenou Monaka co dělat. I když je tam předjíždění už o něco snazší, startovní pozice je pořád velmi důležitá.

 

CATERHAM

Heikki Kovalainen, 16.
Myslím, že jsme z vozu dnes odpoledne dostali maximum. Měl jsem dobrý start, předjel Sennu. První stint na měkčí sadě byl dobrý, zůstali jsme na měkkých gumách až do poslední zastávky, ale poslední stint byl možná až moc dlouhý. Pořád to ale byl slušný závod, ale ne takový, abychom mohli celý závod bojovat.

Věděli jsme, že tahle trať je pro nás jedna z těch těžších. Nyní jedeme do Monaka, kde bychom měli mít šanci více boovat, takže budeme dál tlačit a snažit se zmenšit tu mezeru mezi námi a ostatními. V příštím závodě chceme udělat další krok vpřed.

Vitalij Petrov, 17.
Jsem potěšen dnešním výkonem, a stejně jako Heikki si myslím, že víc už z vozu nebylo možné dostat. Včera jsem našel dobré nastavení KERSu pro kvalifikaci, ale dnes tak dobře nefungoval. Tím jsem na Heikkiho trochu ztratil.

Degradace pneumatik byla větší než v trénincích, takže se musíme podívat, čím to bylo způsobené. Dali sme tomu vše a teď jedeme do Monaka, kde by nám obtížnost předjíždění měla dát možnost trochu víc zatlačit na naše soupeře.

Mark Smith, technický ředitel
Jsem potěšen výkonem obou jezdců. Oba celý závod jeli naplno a nedělali chyby. Na začátku byl náš výkon dobrý a zvolili jsme strategii, která nás měla udržet na dostřel ostatním. Modré vlajky nás ale opět zpomalily.

Ale věděli jsme, že na tomto typu trati to tak bude. Před dalším závodem máme dost práce, aerodynamický test v Británii by nám měl pomoci přiblížit se soupeřům. V Monaku snad dokážeme zopakovat loňské 13. a 14. místo.

 

MARUSSIA

Timo Glock, 18.
Měl jsem celkem dobrý start. První kolo bylo dobré a pak jsem bojoval s Lewisem. Když se vše uklidnilo, snažil jsem se udržet pneumatiky při životě a opět jsme se trápili se stabilitou zadní části. Mohl jsem jet jen asi na 80%. Pořád to není perfektní, postrádáme tempo, musíme to před Monakem analyzovat. Gratuluji ale Pastorovi a Williamsu, odvedli dnes skvělou práci.

Charles Pic, nedokončil
Dnes se mi start nepovedl. Pak jsem pracoval na dobrém výkonu. Vše šlo hladce, ale ve 26. kole jsem najednou pocítil problém a musel do boxů, kde už sem zůstal. Měl jsem problém s osou řízení a musíme se na to podívat. Do Monaka máme na čem pracovat. Včera jsem byl na oslavě 70. narozenin Franka Williamse a jsem rád, že dnes Pastor vyhrál. Těším se na příští závod a další pokroky.

John Booth, šéf týmu
Je to opravdu zklamání, že jsme nedovezli oba vozy do cíle. Dvakrát jsme měli během víkendu problém se šachtou řízení. Je nám líto, že kvůli tomu Charles musel odstoupit. Timo měl stále problémy s vyvážením vozu, což mu bránilo podat co nejlepší výkon. Byly časy, kdy jsme problémy vyřešili a bylo to za námi, a také časy, kdy to nešlo tak, jak mělo, tak jako dnes. Je to zklamání, ale musím pogratulovat Pastorovi a Williamsu. Čeká nás náročný týden, ale do Monaka se těšíme.

 

HRT

Pedro De la Rosa, 19.
Závodit před domácími fanoušky je fantastické, stejně jako dokončit závod. Jsem spokojený, protože to je druhá velká cena v mé kariéře, kterou jsem dokončil, což mě uspokojuje. Je pravda, že to není nejlepší pozice, ale udělali jsme, co jsme mohli.

Na pár kol jsme byli piloty za Marussie, a za ostatními jsme celkově moc nezaostali. Víme, že musíme pokračovat ve zlepšování, ale jdeme správným směrem. Dnes byl závod těžší, než jsme očekávali. Jeli jsme na strategii čtyři zastávek v boxech a skončili na hraně, protože pneumatiky byly již extrémně poškozené.

Prvních dvacet kol bylo komplikovaných. Měkké gumy se doslova rozpadaly. Na tvrdých to bylo mnohem lepší a my byli schopni dosáhnout lepší rychlosti a rytmu. To nám pomohlo dosáhnout nejlepšího výsledu před našimi domácími fanoušky.

Narain Karthikeyan, nedokončil
Měl jsem nějaké problémy na startu s protáčením kol, ale to mě příliš neovlivnilo v další jízdě a v první zatáčce jsem byl za Pedrem. Bylo to tento víkend poprvé, kdy jsem řídil plně natankovaný vůz. Na první sadě gum jsem si musel zvyknout. Druhá sada byla dobrá a zajel jsem dobrá kola, dojížděl jsem Pedra a potom jsem zajel do garáže pro tvrdou sadu pneumatik. Potom pokračovala má smůla… Doufám, že ji nechám ve Španělsku a v Monaku začnu s čistým štítem.

Luis Pérez-Sala, šéf týmu
Opět jsme dokázali naši spolehlivost, které vedla k tomu, že Pedro na své domácí VC a před svými fanoušky dokončil závod. Byl to těžký závod, s velkým opotřebováváním pneumatik a proto jsme museli jen na čtyři zastávky v boxech. Ale i přes fakt, že se musíme stále zlepšovat, jsem s výsledkem Pedra spokojen, protože je to ten nejlepší výsledek, kterého jsme zatím v sezoně dosáhli.

Je to pro nás zvláštní závod, a proto bychom si přáli, abychom dokončili s oběma, nejen s jedním vozem. Bohužel se to nepovedlo kvůli druhé výměně pneumatik u Naraina. Takové věci se stávají, když jedete na hraně každému týmu, a o to víc se dějí v procesu, kdy se učíte, jako my. Ale v tomto případě, po tomto víkendu, mi to nechává pachuť v ústech, protože jsme nedokončili naši práci.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 6 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy