Stáj z Maranella hledá sekundu, a proto chystá rozsáhlé změny, které se týkají chlazení, výfuků, bočnic, rozložení hmotnosti i zavěšení - podle La Gazzetta dello Sport se chystá opustit pull-rod vpředu. O dvojitém DRS po vzoru Mercedesu zatím zmínka nepadla.
Protože se má změnit téměř polovina vozu, italské noviny píší o B-verzi monopostu F2012. Jenže ne všechny novinky tým stihne pro testování v Mugellu příští týden připravit, což potvrdil i šéf týmu Stefano Domenicali po závodě v Bahrajnu:
"Následující dny budou velmi důležité, hlavním cílem během nich bude co nejvíce zabrat ve vývoji vozu. Příští týden budeme mít v Mugellu tři dny testování, ale není jisté, že tam uvidíme všechna vylepšení pro Barcelonu." říká Domenicali.
Podle Autosprintu nabral zpoždění vývoj jistého důležitého dílu, proto bude před Velkou cenou Španělska testován pouze v aerodynamickém tunelu, nikoliv na trati v Mugellu, což vzhledem k neustálým potížím s korelací dat vzbuzuje mírné obavy. Veškeré novinky tak Ferrari bude mít na voze až během tréninků před Velkou cenou Španělska.
Felipe Massa s vozem Ferrari F2012 v Bahrajnu (foto: Scuderia Ferrari)
Gazzetta dello Sport navíc informuje, že aerodynamické oddělení posílí další zkušený aerodynamik z McLarenu - Lawrence Hodge. Dále má usilovat o získání bývalého technického ředitele Sauberu - Jamese Keye, jenž však F1 hodlal opustit a přejít k Lotusu. Zájem Ferrari o něj potvrzuje i Švýcarský Blick. Jeho předností je to, že Sauber jezdí se stejným motorem a převodovkou, jako stáj z Maranella, nešel by tedy úplně do neznáma, mluvčí Ferrari ale veškerá jednání s Keyem popírá.
Scuderia krom personálních změn reviduje i samotný způsob práce a využívané metody. "Zintenzivňujeme proces změny našich pracovních procedur ve všech oblastech a zároveň posilujeme v oblastech, kde jsme nejslabší, jako například v aerodynamice," přiznal Domenicali.
Co všechno se na voze F2012 změní, to odhalí příští úterý, kdy začíná testování v Mugellu.