Došlo by tak ke vzniku další válečné fronty, neboť dosud se týmy dělily na tovární a soukromé. „Výrobci slibují hodně a nedají nic,“ prohlásil v Bahrajnu Eddie Jordan, šéf soukromého týmu Jordan Grand Prix. „My máme kontrolu trakce a drahé zákaznické motory.“ Opět tak poukazuje na nedodržený slib, jenž dali automobilky již více než před rokem menším stájím za jejich souhlas se zachováním kontroly trakce.
Menší týmy bojují o výraznou redukci nákladů, ale velké týmy tyto snahy blokují. Pokud nedojde k rozumnému řešení, může vzniknout velmi nepříjemná situace. K Minardi, Jordanu a Sauberu se připojily stáje Toyota, BAR a údajně i Jaguar. Na straně druhé zůstalo Ferrari, McLaren a Williams. Renault zaujal pozici neutrálního týmu.
Tato zajímavá informace je však poněkud v rozporu s posledními prohlášeními z Williamsu a koneckonců i slovy Bernieho Ecclestonea. Jak Patrick Head, tak i Frank Williams volali po snížení počtu testů a Bernie potvrdil, že jediným, kdo blokuje omezení testů je Ferrari...
Foto: Scuderia Ferrari
Formule 1 se dělí na další dva tábory?
Podle serveru GP2004.com stojí na straně jedné Top týmy a na straně druhé zbytek stájí.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul