"Je to divné: v kvalifikaci jsme tak silní, ale v závodě se pak trápíme. V kvalifikaci dokážeme bojovat o přední pozice, ale v závodě na ně nemáme," uvádí Rosberg ve svém oficiálním videoblogu.
"Z pohledu strategií šlo vše dobře. Po restartu a zastávce v boxech jsem byl na čtvrté pozici, poté jsem si myslel, že bych tentokrát mohl něco dobrého dokázat. Pak jsme se ale začali propadat - a to pořádně.
Na prvních intermediálkách jsem musel zajet do boxů, protože jsem si myslel, že mé zadní pneumatiky byly zcela odepsané. Nasadil jsem tam novou sadu přechodných pneumatik, řekli mi, že jsou zcela nové, ale přesto jsem si říkal: Co se to děje? Vypadalo to, jako by byly zcela zničené, bylo to divné.
Od té doby se to jen zhoršovalo. Po nasazení hladkých pneumatik to byl trochu záblesk k lepšímu a podařilo se mi porazit Jensona, což bylo příjemné, ale boj o 13. nestojí za řeč."
Nico Rosberg na přechodných pneumatikách v Sepangu neměl rychlost (foto: Daimler AG)
"Před námi je spousta práce, jelikož se v závodě pořád trápíme, vyžádá si to nějaké podrobné analýzy. Před Čínou máme dostatek času, takže doufám, že se dokážeme zlepšit. Těším se na dosažení lepšího výsledku. Má sezóna začne víceméně až tam," dodává Rosberg.