"Důležité je, že se zdá, že nemáme žádné základní problémy, žádné větší potíže. Zdá se být OK, auto funguje dobře. Možná se ještě něco objeví, ale vypadá to, že je v pořádku a to je skvělé, protože nyní můžeme začít pracovat na jeho výkonnosti," říká Brawn v Barceloně.
"Jsme v mnohem lepší pozici než minulý rok. Zatím jsme ujeli přes 2 000 km - loni to byla ani ne polovina. Myslím, že je lidem jasné, že máme něco, s čím se dá pracovat," pokračuje.
Bude Mercedes bojovat v Austrálii o vítězství? "Zatím ne. Stále zbývá spousta práce a na jakékoliv závěry je příliš brzy. Oba piloti na vítězství mají, o tom vůbec nepochybuji. Musíme vyrobit takové auto. Nemyslím si, že by na to zatím mělo, ale představuje dobrý pokrok proti tomu, co jsme měli před 12 měsíci."
Schumacher při testech v Barceloně (foto: Mercedes AMG F1)
"Snažíme se nalézt vyvážení mezi výkonností během stintu a degradací pneumatik. Snažíte se na to zpočátku tlačit a pneumatiky vám odejdou, nebo se je budete snažit ušetřit a udržet konzistentní časy na kolo? Co je vlastně rychlejší a jaké nastavení potřebujete k tomu, abyste to dosáhli?
Když dorazíme k příštímu testu, budeme tomu věnovat mnohem více času. Ale není to špatné. Jen to možná není tak dobré, jak jsme doufali, ale není to nic zlého. V Barceloně si musíme dát pozor na to, že to je neobvyklý okruh se spoustou rychlých pravotočivých zatáček a že tam nyní stoupá přilnavost. Dnes je to možná poprvé, co jsme měli reprezentativnější teploty dráhy," dodává Brawn.