McLaren se snaží držet vše pod pokličkou až do poslední chvíle, proto na prezentovaný vůz ve Wokingu nasadil jednoúčelové plastové výfuky (ostatně podobně jako minulý rok v Berlíně).
"Výfuky byly vyrobeny z plastu, už je v této podobě znovu neuvidíte," přiznává šéf týmu Martin Whitmarsh pro Auto Motor und Sport. Ferrari při svém internetovém představení vozu F2012 výfuky také ukrylo. Kromě výfuků u těchto týmů chyběly také skutečné difuzory.
"Velké týmy mají na takový druh dílů používaných výlučně pro představení rozpočet," stěžuje si provozní ředitel Force Indie Otmar Szafnauer. "Auto, které jste viděli během našeho představení, je mnohem blíže své finální konfiguraci než McLaren či Ferrari."
Koncovky výfuků prezentovaného McLarenu MP4-27 byly pouze plastové
(foto: Vodafone McLaren Mercedes)
Zítra v Jerezu začínají testy a týmy budou muset odhalit první skutečné verze svých výfuků i difuzorů. Whitmarsh však upozorňuje: "Auto bude vypadat v Jerezu jinak, než minulý týden. A úplně jiné bude v Austrálii. Během víkendu jsme v Idiadě uskutečnili aerodynamický test, kde jsme měli řadu nových dílů, které na voze ve Wokingu nebyly."
Nikolas Tombazis z Ferrari potvrdil, že se návrhy nových vozů točí hlavně kolem výfuků: "Čeká nás ještě spousta práce, než bude konfigurace finální," cituje jeho slova La Stampa.
Dnes v Jerezu své nové monoposty přestaví Red Bull, Toro Rosso a Sauber.