HRT: Bude se stěhovat zase jinam? Stihne předsezónní testování?

HRT | foto: HRT F1 Team

Španělský tým se ještě zřejmě nedokončil stěhování z Německa a ve Valencii se nestihl ani usadit a už znovu hovoří o dalším přemístění - tentokrát do Madridu.

Španělský tým Formule 1 vyjednává s madridským magistrátem o přemístění svého hlavního sídla do Magického boxu (Caja Magica) - do zařízení budov, kde se hrával tenisový turnaj Madrid Masters, kde do loňského roku hrával basketbalový Real Madrid a kde sídlí Španělský olympijský výbor.

HRT po prvních dvou sezónách pod vedením Colina Kollese začíná novou éru. Tým převzala společnost Thesan Capital a Colin Kolles, jenž držel tým nad vodou, po oznámení o stěhování základny do Španělska tým opustil.

Nyní chce stihnout s novým vozem alespoň druhý předsezónní test, o čemž však panují vážné pochybnosti. Objevily se dokonce zprávy, že se dotazoval na možnost startu s loňským vozem, což ale tiskový mluvčí týmu rázně dementoval.

Po přestěhování do španělské Valencie má nový vůz F112 postavit Mubea Carbo Tech GmbH, společnost sídlící na rakousko-německé hranici mezi Salzburgem a Freilassingem. Ostatní díly má vyrábět Holzer Engineering z Bobingenu nedaleko Augsburgu. Zda se HRT podaří stihnout alespoň jeden z předsezónních testů, bude záležet na tom, jak dobře zvládne organizační procesy, zda bude schopen splácet své závazky a nebudou váznout subdodávky.

Tým podle zpravodajské agentury Europa Press nyní plánuje další přemístění: "Kontaktovali zastupitelé města ohledně přemístění své základny do prostor Caja Magica," říká jeden z radních. "Momentálně není nic jistá, nejsou podepsány ani předběžné smlouvy." Tým tyto zprávy odmítl komentovat.


Před garáží HRT loni v Monze (foto: HRT F1)

Za HRT má v sezóně 2012 závodit Pedro de la Rosa, který věří, že vše včas zvládnou: "Plán je takový, že bychom měli se starým autem testovat v Jerezu a pak v Barceloně 21. února vyjet s autem novým. Takový je plán. Říká se, že dochází k průtahům, ale já nic takového nepozoruji. Myslím, že celý proces výroby vozu začal velmi pozdě a tým věnuje nadlidské úsilí tomu, aby měl nový vůz na trati 21. února.

Já jsem úplně klidný. Ode dne, kdy jsem podepsal, jsem věděl, jaký je plán. Nemění se. Plán je mít co nejdelší předsezónní období. Vždy je nejlepší, když ujedete co nejvíce kilometrů.  Věci jsou napjatější, když se musí plány měnit, protože části mají spoždění či se objeví problémy, ale to není tento případ. Myslím, že zvládnutí dvou testů před Austrálií bude dobré. Rozhodly se pro to i větší týmy," dodal De la Rosa pro Autosport.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 2 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy