Na vývoji nového vozu HRT F112 pracuje v Mnichově šedesát lidí

HRT | foto: HRT F1 Team

HRT, jeden z momentálně nejpomalejších týmů, hodlá učinit významný pokrok. Proto již měsíce pracuje na vývoji nového vozu, který bude příští rok řídit nová posila - zkušený pilot Pedro de la Rosa, jehož uvolnil McLaren. V jaké fázi je vývoj příští monopostu HRT F112?

"Práce na návrhu vozu běží již několik měsíců a nedávno jsme stanovili směr jeho vývoje. Máme technickou kancelář v Mnichově, kde k dnešnímu dni pracuje na F112 přes 60 lidí - ať už v oddělení vývoje, designu či v aerodynamickém oddělení," odhaluje výkonný ředitel HRT Saúl Ruiz de Marcos.

Španělský tým si na počátku sezóny řízl velkou ostudu, když letošní vůz nebyl schopen připravit pro ani jeden ze čtyř předsezónních testů.

Obrovským blamáží skončil i první závodní víkend v Austrálii, kde kvůli nedostatku dílů do pátečních tréninků nenastoupili vůbec a kvůli nesplněným crash testům s F111 museli nasadit pro sobotní jízdy přední křídlo a nos z loňského vozu. Rychlost hybridního vozu nebyla dostatečná - v kvalifikaci ani jeden nevyhověl pravidlu 107 %, a protože jim komisaři pochopitelně odmítli udělit výjimku, nebyli do závodu připuštěni.

To by HRT příští rok chtělo změnit: "Auto bude pro sezónu 2012 připraveno a doufáme, že se s ním dostaneme během předsezónních testů na trať, byť kvůli tomu, abychom to časově zvládli, budeme muset velmi tvrdě pracovat," říká De Marcos. "Příprava vozu pro rok 2012 zatím probíhá dobře."


Liuzzi v sobotu v Austrálii s hybridním (nikoliv kvůli KERSu, ale kvůli staré přední části) vozem F111
(foto: HRT)

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 2 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy