Je pravda, že letos předjíždění podstatně přibylo v téměř každém závodě, Brawn si však není jistý tím, zda by k tomu nestačil agresivní přístup Pirelli bez nastavitelné klapky na zadním křídle.
"Těžko se to hodnotí, protože vliv DRS není tak velký, jako vliv pneumatik. Ty podle mě byly hlavním prvkem," hledá dle Autosportu příčinu většího množství předjížděcích manévrů Brawn.
"DRS z našeho pohledu bylo zavedeno proto, aby se ze závodů nestálo procesí, k čemuž nedošlo kvůli pneumatikám, takže si myslím, že bychom na konci sezóny měli učinit s FIA krok zpět, podívat se na to, kde to bolí, kde to pomohlo, co jsme tím získali a zda jsme tím splnili všechny cíle s ním spojené," pokračuje šéf Mercedesu GP.
"Letos bylo několik závodů, kdy jsme si přáli, aby žádné DRS neexistovalo, protože jsme přišli o pozice. Dobrým příkladem byl Montreal."
Michael Schumacher s otevřeným křídlem (foto: Mercedes GP)
"Je to frustrující, ale musíme porozumět tomu, jak to vnímají fanoušci - zda je předjíždění s DRS vzrušující nebo ne, či zda by byli raději, aby předjíždění bylo obtížnější, takže bychom se zaměřili na pneumatiky a další faktory.
Myslím si tedy, že s konzistencí pneumatik Bridgestone, které jsme měli v minulosti, by DRS bylo velmi důležitým požadavkem. Kvůli pneumatikám už ale není tolik rozhodující," dodává Brawn.