V boxech v Suzuce kmitali nejrychleji opět mechanici Mercedesu

Mercedes | foto: Mercedes AMG F1 Team

Jak si vedly týmy v boxech a kdo z klasifikovaných pilotů absolvoval nejrychlejší zastávku? Jaké strategie použili během Velké ceny Japonska?

Nejlepší výkony v boxech předváděli stejně jako minule v Singapuru mechanici Mercedesu, kteří Nica Rosberga stihli vždy přezout do 3,4 sekund, ve dvanáctém kole dokonce za 3,2 sec. Výborně si vedli také při přezouvání Michaela Schumachera, zádrhel nastal pouze u jeho druhé zastávky (5,2 sec).

Druzí nejrychlejší byli tentokrát u McLarenu v případě Jensona Buttona: první a třetí zastávka za 3,6 sec, prostřední za 3,3 sec - průměr 3,5 sec.

Rychle pracovali také u Ferrari na obou vozech (průměr u Alonsa 3,67, u Massy 3,81) a nezvykle u Renaultu při odbavování Vitalije Petrova (3,67 sec) a u Williamsu v případě Maldonada (3,74 sec).

Za rámeček si výkony na dráze ani práci v boxech naopak nedají poslední dvě stáje Virgin a HRT s průměry převyšujícími 5,78 sec na jednu zastávku.

Pro dvě zastávky se včera rozhodli Renault a Sauber u obou vozů a Toro Rosso u Alguersuariho.  Ti také společně s Maldonadem startovali na tvrdší směsi pneumatik ze dvou nabízených (měkká a středně-tvrdá). Zbylých 18 jezdců se u mechaniků během závodu v Suzuce objevilo třikrát. Tentokrát jsme nebyli svědky žádné penalizace v podobě průjezdu boxy.

Nejdéle na jedné sadě středně-tvrdých pneumatik vydržel kroužit Kamuj Kobajaši - 29 kol (54,7 % závodu), na což ale v závěru doplácel, když se nebyl schopen bránit. Za zmínku stojí i 20 kol na této směsi v prvním stintu s velmi těžkým vozem, které zvládl Sergio Pérez - obdivuhodný výkon. Nejdelší stint na měkkých pneumatikách předvedl uprostřed závodu Jaime Alguersuari - čítal 19 kol (35,8 % závodu).


Legenda:

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 4 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy