Problémem je to, že by vylepšené řízení nevydrželo zátěž, kterou klade okruh v Suzuce. "Žel budu zde muset využívat starší specifikaci posilovače řízení, který nemám rád, protože nové nezvládne síly, které působí na trati," přiznává zklamaně Trulli.
"Mám proto obavy. Cítil bych se lépe, kdybych tam mohl nastoupit s něčím, co znám a funguje. Učinili jsme však nějaké změny, které by mohly být dobré. Více nebudeme vědět, dokud to nevyzkoušíme, takže jsem opatrný," pokračuje pilot Lotusu.
Potvrzuje, že nový posilovač řízení byl pro něj zlomem v sezóně. Jeho výsledky se po nasazení vylepšené verze zlepšily. Závodění si dle svých slov od Maďarska mohl znovu užívat.
"Od té doby, co jsem dostal nový posilovač řízení, bylo vše odlišné. Mohl jsem si jízdu užívat a lépe vůz řídit. Mohl jsem také pracovat na nastavení, což jsem před Maďarskem nikdy nemohl. Celkově to sezónu vylepšilo," dodává Trulli.