Prohlášení týmů po kvalifikaci v Belgii

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Jak viděli piloti a hlavní aktéři týmů dnešní napínavou kvalifikaci, která byla bohatá na různé incidenty a proběhla za typicky proměnlivého počasí?

Red Bull

Sebastian Vettel, 1.
Byla to opravdu velmi těžká kvalifikace. V prvních dvou částech byly velmi zrádné podmínky, okruh postupně osychal, ale okraje trati byly stále mokré. V první části jsem se necítil ve voze moc dobře, ale ve druhé části už to bylo lepší. Pak se mi podařilo najít lepší stopu a ve třetí části jsme si už byli jistí, že je okruh dost suchý pro slicky. Obzvlášť v poslední části kvalifikace odvedl celý tým skvělou práci. Pořád jsem se snažil zahřát pneumatiky, jak nejlépe to šlo, jel jsem na limitu.

Při posledním pokusu přede mnou jel Lewis Hamilton. Věděl jsem ale, že i já zrychluji. Opravdu to nebyla lehká kvalifikace, když se pořád měnily podmínky, ale viděli jsme, že nic není nemožné. Zítra to bude jeden z těch závodů, kdy se může kdykoli stát cokoli. A nejlepší předpovědí zde je prostě sledovat, co se děje.

Mark Webber, 3.
Bylo to těsné, myslím, že jsme na to šli možná až moc tvrdě. Cítil jsem se dobře. Nikdy nevíte, jestli kolo, které jedete, bude tím pravým. Jakmile jsme dokončili kvalifikaci, začalo znovu pršet.

Uvidíme, jak to půjde, prožíváme pohodový víkend, a je jednoduché dopadnout jako Jenson Button, skončit na opačné straně. Jsme v dobré pozici, bylo by příjemné být o něco více vpředu, ale kluci odvedli dobrou práci, a zítra se pokusíme odjet úspěšný závod.

Christian Horner, šéf týmu
Skvělý výsledek pro tým po velmi vzrušující a napínavé kvalifikaci za proměnlivých podmínek. Bylo to skoro jako hrát ruletu - o náhodě. Bylo důležité být ve správný čas na správném místě. Tým to ale zvládl dobře, správně jsme na poslední pokus nasadili slicky. Sebastian zajel fenomenální kolo a Mark byl také velmi rychlý. Jen doufám, že zítra budou na trati lepší podmínky, než dnes.

 

McLaren

Lewis Hamilton, 2.
Myslím, že to [incident s Maldonadem] bylo dost vážné a měli jsme štěstí, že to nikoho z nás, obzvlášť jeho, neotočilo a neskončilo to velkou nehodou. Musím se na to ještě podívat. Na konci Q2 jsem ke konci kola dojel k velmi pomalu jedoucímu Williamsu, musel jsem to zkusit a dostat se před něj.

Pak jsem ztratil docela dost času, a když jsem se blížil k první zatáčce, viděl jsem, jak se Maldonado celkem rychle blíží. Dostal se na mou úroveň, nikam jsem se nepohnul, a zkusil do mě narazit. Nevím, zda to bylo úmyslné.

Přední křídlo bylo hodně poškozeno, bočnice také a myslím, že i zavěšení, přední sbíhavost byla trochu mimo. Myslím, že jakmile je vyvěšena vlajka a rozsvítí se červená světla, není třeba závodit. Naštěstí kluci odvedli skvělou práci a dali auto dohromady. Nikdy by k incidentu nemělo dojít.

Jenson Button, 13.
Nedorozumění. Odjel jsem své kolo, a pak jsem chladil pneumatiky, nevěděl jsem, že už nemám jet více kol. Trať byla s každým kolem očividně sušší.

Na dráze bylo tolik aut. Myslel jsem, že jsem druhý či třetí nejrychlejší, když jsem zajel své kol. Nevyužil jsem příležitost odjet další kolo, wau. Je to obrovské zklamání a velký šok, protože v Q1 jsem byl o sekundu rychlejší než kdokoliv jiný. Takže nedorozumění a chyba na naší straně.

Pneumatiky jsem chladil, protože jsem si myslel, že jsem prostředním kole mezi dvěma ostrými. Neuvědomil jsem si, že tomu tak není, jinak bych na to tlačil. Neuvědomil jsem si, že už mi nezbude žádné další kolo.

Měl jsem celé nastavení pro suché podmínky. Ale naše auto je zde velmi rychlé a v každém tréninku jsme patřili mezi tři nejrychlejší, takže je velmi konkurenceschopné. Je to proto těžké skončit na třináctém místě. Musíme se s tím nyní nějak vypořádat.

Pokusit se vyhrát závod z této pozice bude velmi, velmi těžké, takže uvidíme. Bylo by to z předních řad mnohem snadnější. Nečekal jsem, že budu třináctý na roštu, nebyli bychom na tom tak špatně, nebýt toho nedorozumění.

Bylo to obrovské překvapení. Jdu si dát do motorhomu čaj. Nemá smysl se tím více zabývat, udělali jsme chybu a tím to končí. Musíme hledět kupředu. Budeme startovat ze 13. místa a máme teoreticky nejrychlejší auto. Bude to náročné.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Lewis odjel v Q3 odpoledne skvělé kolo, díky kterému odstartuje do zítřejšího závodu z druhého místa. Na konci Q2 dostihl a předjel Pastora – byl to manévr, který musel provést, protože jel na plno své rychlé kolo před koncem, když dojel pomalejší vůz.

Po projetí cílové vlajky ve zpomalovacím kole se vozy dotkly. Lewisův vůz byl poškozen, ale naštěstí se jednalo o lehké poškození, které naši mechanici byli schopni včas opravit tak, aby mohl v Q3 bojovat o pole-position. Nakonec mu to nevyšlo a skončil druhý, ale i to je velmi dobrá pozice pro start do zítřejšího závodu.

Jenson naproti tomu prožil odpoledne plné zklamání. Na osychající dráze, která v té době neustále zrychlovala, zpomalil v kole, jež mělo být jeho posledním. Prošetříme, co se přesně stalo, ale při pohledu zpět jsme mu zřejmě měli dát instrukci k tomu, aby na to tlačil, protože z toho, že zpomalil, je patrné, že si neuvědomoval, že je v posledním možném letmém kole.

Zatímco on se stáhl, ostatní piloti jezdili na plno, zlepšovaly na neustále přilnavější dráze své časy a Jenson se propadl na 13. místo. Klasifikoval bych to jako nedorozumění, stejně jako Jenson. Ale všichni víme, jakým je odhodlaným soupeřem. Zítra může bezpochyby získat body i ze 13. pozice.
Závodní den ve Spa-Francorchamps je vždy notoricky nepředvídatelným a Jensonova schopnost plánovat a rychlost v náročných a proměnlivých podmínkách se zítra mohou vyplatit.

 

Ferrari

Fernando Alonso, 8.
Prožili jsme obtížnou třetí část kvalifikace, před námi byl velký provoz, nezajeli jsme čisté kolo, a takto jsme dopadli. Bylo to těžké, protože se podmínky neustále měnily a červené vlajky v prostřední části nás způsobily trochu stresu, protože jsme tou dobou byli jedenáctí.

Jsme-li osmí, pak jsme si to zasloužili, zítra si zkusíme polepšit. Je pravdou, že jsem nedojel v Q3 jediné kolo bez Péreze přede mnou, takže uvidíme, jak to zítra dopadne. Je očividně za mnou, takže nic nezískám, bude-li penalizován.

Toto je okruh, který samozřejmě nabízí příležitosti k předjíždění. Za Eau Rouge je velmi dlouhá rovinka, kde bychom měli využívat DRS. Budeme-li zítra rychlí, existují místa k předjetí, ale nikdo nevím, jak je kdo zde konkurenceschopný, protože jsme během tréninků ani v kvalifikaci nenajezdili dostatečný počet kol. Zítřek je otazníkem pro všechny. My jsme snad dostatečně konkurenceschopní na to, abychom bojovali na čele.

Z pohledu nastavení většina top týmů zvolila nastavení pro suché podmínky, protože zítra by nemělo pršet. Doufáme, že bude vše OK a déšť se neobjeví a uvidíme dobrý závod.

Felipe Massa, 4.
Kdyby mi někdo na počátku kvalifikace, kdy začalo pršet, nabídl čtvrté místo, bez váhání bych jej přijal. Můj výsledek není špatný, i když auta přede mnou prokázala mnohem vyšší rychlost. Je však pravdou, že podmínky v Q3 byly pro nás ty nejhorší možné: nedokázali jsme získat od počátku tu maximální přilnavost, protože jsme se trápili se zahříváním pneumatik.

Myslím, že zítra – pokud bude suchá dráha – bychom mohli být více konkurenceschopní a doufáme, že budu bojovat s piloty, kteří jsou dnes přede mnou. Těžko cokoliv předvídat, protože nemáme mnoho dat o degradaci pneumatik, ale podle mě uvidíme dvě nebo tři zastávky. Start ze špinavé strany dráhy? Pravda, ale není to zde až tak velkou nevýhodou jako tomu bylo v Budapešti, takže si myslím, že bych mohl mít normální start.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Jsme rozhodně zklamání s výsledkem, který nesplňuje naše očekávání. Podařilo se nám v pořádku proklouznout prvními dvěma částmi za mokra, ale potom, jakmile jsme přezuli na suché pneumatiky, byl jasně patrný náš chronický problém charakteristický celou sezónu. Zde byl ještě viditelnější než kdekoliv jinde: obtíže s přiměním pneumatik ke správnému fungovaní na mokré trati za nízkých teplot. Navíc byl provoz, který způsobil problémy Fernandovi a doplatil na něj.

Zítřejší závod by se měl odjet za sucha a myslím si, že to bude pro všechny krok do neznáma, protože se nedalo nasbírat dostatek dat ohledně degradace pneumatik. Pokusíme se znovu potvrdit naše pozitivní vyhlídky v sezóně charakterizované lepší rychlostí v závodě než v kvalifikaci. Jsem přesvědčený, že stále máme dobrou šanci na zisk dobrého výsledku.


Felipe Massa podruhé za sebou v kvalifikaci zastínil Alonsa (foto: Scuderia Ferrari)

Mercedes

Nico Rosberg, 5.
Dnes to byl typický den ve Spa, kombinace proměnlivých podmínek a různých situací. Dva vozy tří nejlepších stájí startují až za mnou, to je dobré. Tým dnes vymyslel dobrou strategii, vše se nám dnes vydařilo. Zítra to vypadá na dobrý výsledek, protože auto bylo dobré za všech podmínek.

Michael Schumacher, 24.
Dobře, přál jsem si úplně jiný výsledek, ale na třech kolech se jezdí dost špatně, i když s tím mám ze Spa již zkušenosti. Ale teď vážně, něco takového by se ve Formuli 1 stávat nemělo. Sice pracujeme naplno, ale stát se to může.

Napřed jsem nevěděl, co se děje, jen jsem cítil, že nemám kontrolu nad zadní částí vozu. Proto jsem se také týmu napřed omlouval. Pak jsem ale uviděl, že nemám jedno kolo. Pokud je na tom ale něco pozitivní, tak je to fakt, že mám několik nepoužitých sad pneumatik, které se budou do závodu hodit. Zítra bude pro mě existovat jen jeden směr, kterým se chci v poli pohybovat: Dopředu!

Ross Brawn, šéf týmu
Nico měl dnes dobrou kvalifikaci. Jel inteligentně. Byl jsem jeho výsledkem potěšen. Bohužel, Michaelovi se dnešek nevyvedl, i když podmínky to pro něj byly ideální. Musíme zjistit, proč se to přesně stalo. Určitě to byl problém s připevněním toho kola, proto se musíme ujistit, že se to už nebude opakovat. Vozy byly nastavené do suchých podmínek, proto doufáme, že bude sucho i během závodu.

 

Toro Rosso

Jaime Alguersuari, 6.
To byla moje nejlepší kvalifikace i můj nejlepší letošní výkon. Jsem velmi šťastný, protože i můj kolega se přiblížil postupu do třetí části. To ukazuje, že jsme udělali dobrou práci. Nejen vůz, ale i strategie nám pomohla, vyjeli jsme jako první a díky tomu byla čistá trať.

Pomohlo nám i počasí, protože vůz si hodně dobře rozuměl s přechodnými pneumatikami i pneumatikami do extrémního mokra, ale dobrý byl i na suchu. Také víme, že máme lepší auto než v Maďarsku, také DRS funguje mnohem lépe než kdy předtím.

Doufám, že zítra tento výkon zopakujeme a získáme nějaké body. Pokud zůstaneme klidní, tak máme docela slušnou šanci, že se to podaří. Start bude zítra velmi důležitý, stojím ve třetí řadě. Doufám, že nebude pršet.

Sébastien Buemi, 11.
Dnes odpoledne to nebylo jednoduché. Trať totiž začala osychat hned poté, co přestalo pršet. Proto bylo důležité zajet dobré kolo ve správnou chvíli. Ve správnou chvíli jsem vyjel, ale udělal jsem menší chybu a jsem za to na sebe naštvaný. Jedenácté místo je ale stále dobrou pozicí, ze které se dají získat body. Doufám, že se dnešní dobrá výkonnost přenese i do zítřejšího závodu.

Giorgio Ascanelli, technický ředitel

To byla Jaimeho nejlepší kvalifikace. Celkově byla naše výkonnost dobrá, i když musíme předpokládat, že Force Indie a Michael Schumacher by pravděpodobně skončili před námi. Musím také přiznat, že oba jezdci si své výsledky zasloužili, protože nedělali žádné velké chyby. Jen mě mrzí Sébastienova menší chyba, která ho asi stála postup do třetí části.

Dobrou známkou zlepšení je i to, že jsme na vodě i na suchu byli trochu lepší, než oba Saubery. Také jsme zlepšili systém DRS. Zítra to bude pěkně zamotaný závod, takže musíme být opatrní, abychom naše pozice na startu dokázali pořádně využít. Také chci vyjádřit své sympatie Michaelovi, který zde má výročí svého debutu, ale nebude to mít jednoduché. A taky Bruno Sennovi, který si vedl dobře. Vidět žlutou helmu v černo-zlatém voze.

 

Renault

Bruno Senna, 7.
Upřímně, dostat se po roční absenci mezi top 10 je dobrý výsledek. Na vodě jsem byl celkem dobrý, na suchu už to bylo horší, ale i tak se mi kvalifikace celkem povedla. Kdyby byly podmínky stabilnější, tak bych to asi zvládl lépe. Když se to pořád mění, tak je to velmi složité. Stále se musím hodně učit o suchých pneumatikách, ale i o těch do mokra. Ostatní odjeli o několik závodů víc než já, proto s nimi mají větší zkušenosti. Postupuji krok za krokem, ale doufám v dobrý výsledek.

Vitalij Petrov, 10.
Je to dobrý pocit kvalifikovat se opět do první desítky, i když bych byl býval raději skončil lépe než desátý. Budu si muset sednout s inženýry, abych zjistil, co se stalo v Q3, kdy jsem dostal smyk, podmínky ale byly během celé kvalifikace velmi, velmi těžké.

Byla to výzva pro tým správně volit pneumatiky, protože počasí se změnilo během hodiny více než jedenkrát, to nás opravdu vyzkoušelo.

Víkend jako celek je zajímavý, protože využívali různé směsi pneumatik. Nejdůležitější však je, že jsme skončili s oběma vozy v první desítce. Je příjemné znovu spatřovat úsměvy na tvářích členů týmu.

 

Sauber

Sergio Pérez, 9.
Jsem spokojený. Byla to těžká, ale dobrá kvalifikace. Jsme v dobré pozici a můžeme získat nějaké body. Když jsem přezul na suché pneumatiky, tak se trať s každým kolem zlepšovala. Nebylo jednoduché jet s vozem nastaveným do suchých podmínek, které zítra očekáváme. I tak se mi ale kvalifikace povedla. Uvidíme, co dokážu ze své zatím nejlepší startovní pozice vytěžit.

Kamuj Kobajaši, 12.
Je škoda, že jsem se nedostal do Q3 o tak malý kousek. Jinak to byla dobrá kvalifikace. Projel jsem cílem svého posledního pokusu dříve, než ostatní, kvůli načasování. Bohužel, trať se zlepšovala každým okamžikem, proto mě soupeři překonali. I tak je to ale s nastavením do suchých podmínek dobrý výkon. Jen nevím, jestli zítra opravdu bude sucho, protože ve Spa si nemůžete být ničím jistí.

Peter Sauber, šéf týmu
Jsem spokojený. Kvůli předpovědím počasí na zítřek jsme vsadili na suché nastavení, i za cenu toho, že jsme měli složitější kvalifikaci. Výsledek je ale lepší, než jsme očekávali.

James Key, technický ředitel
Byl to opět nepředvidatelný den. Ráno jsme se na vodě docela trápili, ale pro kvalifikaci jsme na tom zapracovali. V kvalifikaci už byly podmínky trochu lepší, proto jsme z vozu mohli dostat víc. Je dobré, že se Sergio dostal do Q3. V jeho případě jsme chtěli v Q2 vyjet co nejdříve, u Kamuje jsme naopak vyčkávali. Kvalifikovat se v těchto podmínkách devátý s nastavením do sucha je dobrý výkon.

 

Williams

Rubens Barrichello, 14.
Dnes to byla jedna z těch kvalifikací, kterou jsem si moc užil. Máme pro tento závod nový balík, ale vůz stále ještě není tak rychlý, jak bychom si přáli. Žel jsem se po celou dobu potýkal s provozem, což je škoda – nebýt toho, tak jsem si jistý, že bychom mohli postoupit do Q3.

Pastor Maldonado, 21. (po penalizaci)
Byla to kvůli proměnlivým podmínkám náročná kvalifikace a já jsem měl kvůli tomu potíže s vyvážením, obzvlášť v první části. Ve druhé jsem čekal o něco více a myslel jsem si, že postoupíme do Q3, ale ve svém posledním kole jsem se dostal do provozu, což mě stálo lepší čas.

K tomu, co se stalo s Lewisem: hodně zpomalil na konci té části, tak jsem se jej pokusil předjet. Pak jsem pocítil, že na zádi mého vozu došlo ke kontaktu. Opravdu nevím, co se stalo, byl to obtížný moment.

Sam Michael, technický ředitel
Oba piloti snadno postoupili z Q1. Vypadalo to dobře také na postup z Q2, ale červená vlajky zcela narušily náš program. S tak hustým provozem po restartu jsme potom nezajeli ani jedno čisté kolo. Ale bylo to stejné pro všechny, nyní se budeme soustředit na závod.

 

Force India

Adrian Sutil, 15.
To, co se dnes stalo, je taková škoda, protože auto se během tréninku ovládalo tak dobře! První část byla pro mě přímočará, ale v Q2 jsem udělal drobnou chybu na výjezdu z Eau Rouge. Vyjel jsem zeširoka, dotkl jsem se obrubníku a záď auta mi utekla a poslala mě do svodidel. Nebyl to moc velký náraz, ale poškodilo to přední a levou stranu auta.

Myslím, že bez toho bychom se mohli kvalifikovat na velmi silné pozici. Zítra očekáváme sušší podmínky a víme, že se v závodě může stát cokoliv – obzvlášť ve Spa. Pokusím se nebýt dneškem příliš zklamaný a soustředit se na odvedení dobré práce zítra.

Paul di Resta, 18.
Udělal jsem drobnou chyb o kolo dříve a v tom kole, kdy jsme byli o trochu rychlejší, se tým rozhodl povolat mě do boxů. Řekli mi “Box“ a když jsem tam dojel, řekli mi “hrozně neradi to říkáme, ale někdo byl ještě rychlejší.“ Takže mě povolali do boxů – já jsem si neuvědomoval, co se kolem děje, jen jsem poslouchal příkazy.

Rozhodli jsme se vyčkávat uprostřed té části a vyjet, až ke konci, kdy měly být podmínky nejlepší.
Měli jsme být mnohem více vpředu, což se nestalo. Auto je mnohem výkonnější, bylo to jen špatné rozhodnutí. Rozhodně špatné.

Vijay Mallya, šéf týmu
Dnešní kvalifikace je obrovským zklamání. Přijížděli jsme sem plni optimismu, který byl podporován naší výkonností během tréninku, věřili jsme, že můžeme s oběma vozy bojovat o první desítku.

Ale klasické počasí ve Spa vždy dokáže připravit nepředvídatelné podmínky a dnes jsme na to doplatili. Paul udělal drobnou chybu ve svém předposledním kole v Q1, když zažínalo pršet, a my jsme jej povolali v dalším kole do boxů, protože pršelo čím dál více. Zdálo se, že do druhé části postoupí, ale nakonec byl vyřazen.

A Adrian – udělal chybu v Eau Rouge v Q2 a poškodil své auto. Nebyla to kvalifikace, v níž jsme doufali, ale zítra budeme zpět a zabojujeme o posun vpřed a nějaké body.

 

Lotus

Heikki Kovalainen, 17.
Myslím, že dnešní výkonnosti můžeme být velmi potěšeni. Poslední kolo v Q1 bylo maximem, které jsem mohl dostat z auta. Dostat se znovu do Q2 je samozřejmě skvělým výsledkem pro celý tým. Měli jsme ten správný plán pro takové podmínky, zrealizovali jsme ho na trati a vyplatilo se to.

Podle mě jsme z našeho balíku dnes už více dostat nemohli, takže skončit tam, kde jsme skončili, je objektivním výsledkem pro dnešek. Vypadá to, že zítra se dočkáme suchého závodu a myslím, že pro nás bude klíčové se ujistit, že oba vozy dojedou do cíle. Pokud by se nám to podařilo, využijeme jakoukoliv výhodu, která se naskytne, opustíme Spa po kvalifikačním postupu do Q2 a solidním závodě – to by pro nás bylo dobrým víkendem.

Jarno Trulli, 19.
Další dobrý den pro tým. Gratuluji Heikkimu k postupu do Q2. Pro mě to vypadalo dost dobře, než mi druhou jízdu zničil provoz. Auto se však ovládalo dobře, jak dráha osychala, a rozhodně jsme měli tu správnou strategii pro tyto podmínky, takže je škoda, že jsme z toho nedokázali vytěžit maximum. Když jsou ale všichni venku na trati, pak máte vždy nějaké problémy s provozem. Byla smůla, že mě to dnes postihlo v Q1 během mé druhé jízdy.

Mike Gascoyne, technický ředitel
Byla to pro nás vzrušující kvalifikace! Obzvlášť povedená byla pro Heikkiho, který se dostal do druhé části. Bylo to hodně dojemné, protože byl v poslední zatáčce v Q1 zdržen, takže by jeho čas v tom kole byl ještě lepší.

Myslím, že Jarno by do Q2 postoupil také, ale byl zbrzděn během druhé jízdy. Přesto můžeme být velmi spokojeni s výkonem celého týmu a nyní se už těšíme na zdárný průběh zítřejšího závodu.

 

Virgin

Timo Glock, 20.
Celkově byl dnešek dobrý, ale v prvním stintu jsme z nějakého důvodu měli problémy. Možná to bylo změnou nastavení mezi třetím tréninkem a kvalifikací. Bylo to opravdu složité. Pak jsem přezul na přechodné pneumatiky a kolo bylo lepší, i když to podle dat vypadalo, jako bych nejezdil F1, ale rally. I tak jsem ale z auta dostal maximum a jsem spokojený.

Jerome d'Ambrosio, 21.
Samozřejmě jsem výsledkem trochu zklamaný. Se svou formou jsem ale spokojený. Se vším jsem byl spokojený, za normálních podmínek jsem podával dobré výkony, Teď jsme ale pokazili strategii. Ale je opravdu složité se v takové situaci a za takových podmínek rozhodnout. Zítra by to ale mělo být lepší, protože má být sucho.

John Booth, šéf týmu
Ráno hodně pršelo, takže jsme oba jezdce nechali jet na pneumatikách do extrémního mokra, aby si to zkusili pro případ, že by to v kvalifikaci bylo stejné. V kvalifikaci to pak bylo zrádné, někde bylo sucho, někde zase mokro. To nedělalo použité sadě pneumatik dobře, tak jsme přezuli na nové. Bohužel jen u Tima, ale víme, že jsme měli zastavit i Jeromeho. Zítra očekáváme suché podmínky, což bude výzva pro jezdce i inženýry, protože jsme dat z jízd na suchu nezískali během víkendu moc.

 

HRT

Vitantonio Liuzzi, 22.
Byla to velmi intenzivní kvalifikace, podmínky se měnily s každým kolem. Některé části trati byly už suché, ale někde bylo stále mokro. V posledním kole jsem bohužel ztratil 8 desetin sekundy, protože jsem jel za jiným vozem. Nebýt toho, tak bychom asi dohnali Glocka. Čeká nás hodně práce. Zítra se musíme soustředit na poražení Virginu. Bude to stejně zajímavý a bláznivý závod, jako v Kanadě.

Daniel Ricciardo, 23.

Jak jsme očekávali, byla to den plný zrádných podmínek. Na začátku byla trať velmi mokrá, ale pak začala rychle osychat. Bylo zde jedno kolo, ve kterém se dal zajet dobrý čas, ale promeškal jsem ho. Byla to ale kombinace několika menších problémů, mechanických problémů i jezdeckých chyb. Zlepšoval jsem se, ale ne tolik, kolik bych potřeboval. Zítra ale udělám maximum pro co nejlepší výsledek. Důležité bude dobře odstartovat.

Colin Kolles, šéf týmu

Tým dnes ráno udělal neuvěřitelnou práci. Těsně před třetím tréninkem jsme měnili motor v Danielově voze. Děkuji všem za tuto skvělou práci. Víme, že ve Spa to nebude jednoduché. Ve druhém sektoru ztrácíme, ale v prvním a třetím je auto dobré, navíc, přesně tam se dá předjíždět. Těšíme se na zítřejší závod a chceme mít oba vozy v cíli.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 32 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy