Někteří očekávají, že na změnu v pravidlech nejvíce doplatí Red Bull, který systém horkého foukání dotáhl k dokonalosti. Podle Marka má ale Red Bull nápady, kterými potlačí vliv této změny.
"Nebyli bychom Red Bullem, kdybychom už neměli nápady zmírnit dopad [nového omezení na nás]," říká Marko pro Auto Motor und Sport.
Cílem omezení uprostřed sezóny je podle něj účelové ukončení nadvlády Red Bullu v kvalifikacích a v závodech: "Tentokrát se zdá, že omezení bylo stanoveno spěšně. Podle mě se to týká dominance Red Bullu." Sebastian Vettel vyhrál zatím šest kvalifikací, jediné zbývající pole-position získal jeho týmový kolega Mark Webber.
Red Bull RB7 v Monte Carlu (foto: Red Bull Racing)
V rámci paranoidních spekulací týmy při odhalení nejvíce postiženého ukazují jeden na druhého. Podle Marka ale Red Bull nejvíce postižený nebude - minimálně stejný dopad bude mít změna i na McLaren, protože podle něj velmi zdařile okopírovali výfukový systém jejich vozu RB7.
"McLaren náš systém okopíroval velmi dobře," uznává a poukazuje na neschopnost rudé stáje z Maranella: "Ferrari to opravdu nikdy nedostalo pod kontrolu."