"Pro nás to nic neznamená. Spíše to naše partnerství posílilo," cituje Boulliera Autosport. "Ta záležitost je spíše problémem mezi Team Lotus a [Group] Lotus, i když se hovoří o tom, že se to u soudu dále potáhne. Nechci byt do toho zatáhnut, protože není má starost."
"Co se mě týče, je jasné, že se některá nedorozumění a zmatek vyjasnili. Díky tomu je zapojení Lotus Cars a Protonu do naší společnosti pevnější. Máme uzavřenou sedmiletou sponzorskou smlouvu na úrovni titulárního sponzoringu, což zahrnuje spoustu peněz, což je pro nás to nejlepší, o čem můžeme snít," pokračuje šéf závodního týmu Lotus Renault GP.
Vitalij Petrov provází vůz Renault R31 ulicemi Monte Carla
V Monaku se opět hovořilo o tom, že Renault je přesto ve finanční tísni. Dle zákulisních informací stále dluží peníze mateřské společnosti - automobilce Renault. Co na to Boullier? "Je velmi směšné, jak mohou takové historky vypuknout a stále se vracet.
Možná to není náhoda. V Monaku byl nějaký starší ochránce Renaultu, možná on rozšiřoval tyto pověsti. Novinář, který to následně sepsal, za mnou nepřišel, aby se zeptal, zda je to pravda či nikoliv - já jsem na to připraven odpovídat kdykoliv bude chtít, ukážu mu naše účetnictví.
Jako v každém byznyse máme nějaké dluhy pro náš vlastní podnik a naše vlastní investice, ale Renaultu nyní, v roce 2011, nic nedlužíme.
S Renaultem máme víceletý kontrakt a zvláštní dohodu, jako když splácíte hypotéku. Zbývají nějaké platby, ale ty se týkajíc budoucnosti - nikoliv letošního roku. Nemáme absolutně vůbec žádný problém. Vše je v pořádku, v perfektním pořádku," ujišťuje Boullier.
Eric Boullier: "Nemáme absolutně žádný problém"
Majitel závodního týmu Renault - Genii Capital - podle Autosportu odkoupila poslední čtvrtinu akcií od francouzské automobilky prostřednictvím dlouhodobého úvěru, který bude splácet v následujících letech: 5 milionů Eur letos (což je podle Boulliera již uhrazeno), 6 milionů Eur v roce 2012 a 7 milionů Eur v roce 2013.