Otázkou byla příčina raketového startu obou francouzských vozů. Šéfinženýr Pat Symonds prohlásil ještě při jarních testech, že tým výrazně zdokonalil manuální starty, které pro letošní rok nahradily se změnou předpisů elektronický systém.
Ihned po závodě kritizoval Jenson Button konkurenci z Enstone a v padocku se začalo se spekulacemi, že Renault našel řešení, jak redukovat při startu protočení zadních kol, ale nebýt v rozporu s novými technickými předpisy.
„Měli jsme v Austrálii extrémně dobré starty. Je vynikající mít rychlý start a zdá se, že jsme dobří v tom, jak toho dosáhnout. Ale nemusí se to vždy podařit,“ řekl po závodě Jarno Trulli.
Možným řešením, pokud budeme věřit čisté hře konstruktérů R24, je použití měkčích směsí pneumatik Michelin, což Trulli také potvrdil: „Udělali jsme jiný výběr, než ostatní. Ale nemohu o tom říci více.“
Jaká je tedy skutečnost? Počkejme si na další start, tentokrát v Sepangu.
Foto: Renault F1 Team
Záhada startu Renaultů
Italský pilot stáje si úvod závodu v Austrálii pochvaloval, konkurence hledala odpovědi.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton