Otázkou byla příčina raketového startu obou francouzských vozů. Šéfinženýr Pat Symonds prohlásil ještě při jarních testech, že tým výrazně zdokonalil manuální starty, které pro letošní rok nahradily se změnou předpisů elektronický systém.
Ihned po závodě kritizoval Jenson Button konkurenci z Enstone a v padocku se začalo se spekulacemi, že Renault našel řešení, jak redukovat při startu protočení zadních kol, ale nebýt v rozporu s novými technickými předpisy.
„Měli jsme v Austrálii extrémně dobré starty. Je vynikající mít rychlý start a zdá se, že jsme dobří v tom, jak toho dosáhnout. Ale nemusí se to vždy podařit,“ řekl po závodě Jarno Trulli.
Možným řešením, pokud budeme věřit čisté hře konstruktérů R24, je použití měkčích směsí pneumatik Michelin, což Trulli také potvrdil: „Udělali jsme jiný výběr, než ostatní. Ale nemohu o tom říci více.“
Jaká je tedy skutečnost? Počkejme si na další start, tentokrát v Sepangu.
Foto: Renault F1 Team
Záhada startu Renaultů
Italský pilot stáje si úvod závodu v Austrálii pochvaloval, konkurence hledala odpovědi.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Den matek se v Česku slaví už 101 let! Kde se ale vzal?
-
Den matek se v Česku slaví už 101 let! Kde se ale vzal?
-
Gérard Depardieu v Praze: Ve Francii čelí obviněním, u nás přichází na jiné myšlenky!
-
Gérard Depardieu v Praze: Ve Francii čelí obviněním, u nás přichází na jiné myšlenky!
-
Andrej Babiš: PRVNÍ SLOVA o údajné nové známosti!
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body