Absolutně nejrychlejší zastávku od zavedení zákazu tankování během závodu předvedla včera mistrovská stáj ve 25. kole - 2,8 sec. Průměr Vettelových zastávek činil 3 sekundy. Red Bull pracoval velmi dobře také při odbavování jeho kolegy Marka Webbera.
Bleskovou zastávku také předvedl Mercedes při poslední výměně pneumatik Nica Rosberga - lehce přes 3 sec. Pochvalu za zlepšení práce v boxech zaslouží také mechanici Force Indie - průměr zastávek Adriana Sutil byl stejný jako v případě Rosberga.
Nejkratší dobu se v boxech zdržel Jerome D'Ambrosio s Virginem, který jako jediný včera vsadil pouze na dvě zastávky - 47,6 sec. Jeho soupeř z HRT Vitantonio Liuzzi tam strávil o 62 vteřin více.
Krom Belgičana stavělo během závodu 8 pilotů třikrát, zbylých 13 jezdců čtyřikrát. Do grafu klasifikovaných pilotů jsem nově zařadil kromě odlišení druhů směsi také jejich stav - s hvězdičkou v kolečku jsou vyznačeny čerstvé, před závodem nepoužité směsi.
Z klasifikovaných pilotů drtivá většina zvolila pro start měkčí pneumatiky - pouze Kobajaši s Alguersuarim startovali na tvrdších. U Japonce jsme na rozdíl od Španěla tvrdší sadu až do konce závodu už neviděli.
Z prvních desíti jezdců předvedli zajímavou strategii Rosberg s piloty Renaultu - po startu na měkčích pneumatikách při první i druhé (u Heidfelda s Petrovem dokonce i u třetí) zastávky obouvali tvrdší sadu, zatímco ostatní si ji nechávali většinou až na závěr velké ceny.
D'Ambrosio byl včera mužem, který v Turecku předvedl nejdelší stint - obdivuhodných 25 kol (43 % závodu) na tvrdší sadě. Na té měkčí ujel nejdelší vzdálenost Kamuj Kobajaši - 20 kol.