Majitel týmu Vijay Mallya si je tím jistý: "Nevidím důvod, proč bychom letos nemohli v každém závodě bojovat o body. Máme v plánu navíc slibná vylepšení aerodynamiky, která by měla způsobit významný rozdíl ve výkonnosti našeho vozu v nadcházejících závodech.
V pátek do tréninku nastoupí - jak už tomu u indické stáje bývá - Nico Hülkenberg. Tentokrát k tomu využije monopost (šasi č. 4) Adriana Sutila - Paul Di Resta (s šasi č. 2) se potřebuje co nejlépe seznámit s tratí, protože v Turecku pojede vůbec poprvé.
O svém debutu skotský talent říká: "Závodění pro mě bude novou zkušeností, protože loni jsem tady do pátečního tréninku nenastoupil a nikdy jsem na této dráze nejel. Musím akorát pokračovat v práci na simulátoru v rámci přípravy na tento podnik.
Zatáčka číslo osm bude náročná, ale ostatní zatáčky jsou stejně důležité pro dosažení dobrého času na kolo. Práce na simulátoru pomáhá v poznávaní okruhu a tým mi poskytuje co nejvíce informací. Potřebuji však získat [vlastní] první dojem, než o tom začnu příliš přemýšlet."
Adrian Sutil si pochvaluje solidní spolehlivost letošního vozu a doufá, že mu vyvíjené díly pomohou bojovat blíže na špici startovního roštu: "Myslím, že jako tým odvádíme dobrou práci a že jsme prokázali hodně dobrou spolehlivost. Úkolem je nyní vyvíjet vůz. Novinky, které připravujeme, vypadají zajímavě, takže jsem hodně zvědavý na to, jak to půjde.
Tento víkend se na závodění v Istanbulu těším, užívám si to tam. Jedná se o hezký okruh: nahoru - dolů a dlouhé rovinky, kdy se dá předjíždět. Osmá zatáčka je velmi zvláštní - její průjezd s vozem F1 je díky vysokému přetížení fantastickou zkušeností." Přetížení v ní dle týmu dosahuje až 5 G, průměrné boční přetížení po dobu tří sekund potom 4,2 G.
Myslím, že budeme docela konkurenceschopné. Cílem jsou opět body," dodává německý pilot.