Po testech byl Virgin optimistický, jelikož se zdálo, že jejich výkonnost oproti loňsku stoupla. Jenže po první Velké ceně, ve které se vozy MVR-02 umístily až na úplném konci startovního pole, už Glock tak optimistický není. Podlě něj, když už se podařilo namontovat do vozu takovou nádrž, aby mohl vůz ujet celý závod, pro změnu zase chybí rychlost.
"Strukturu týmu jsme posílili, práce mechaniků a inženýrů je lepší než v minulém roce. Ale výkonnost už tak skvělá není, udělali jsme krok zpět. Ostatní udělali obrovský krok vpřed. My takových kroků schopni nejsme. Nejsme tam, kde bychom být chtěli, a to prostě není možné. Musíme s tím něco dělat."
Vozy Virginu se v kvalifikaci také přiblížily limitu 107%, ale kvalifikovat se dokázaly. To ovšem nemusí být v dalších závodech pravidlem. V Malajsii už by to tak být nemuselo.
"Trochu náskok jsme měli, náš čas byl okolo 105%. Ale pokud s tím rychle něco neuděláme, můžeme mít velké problémy. Nemáme potíže s vyvážením vozu, ale s přítlakem. To si musí lidé z týmu uvědomit," nešetřil kritikou vozu Glock.
Navíc i připustil, že na vině může být hlavně to, že celý vůz byl navržen pouze pomocí technologie CFD a že nedostatek testování v tunelu je znát: "Mohlo by to tak být. Ostatní také používají CFD, ale kombinují ho s aerodynamickým tunelem. Takže musíme přijít na nějaké řešení."