"S těmito pneumatikami si nemůžete dovolit jezdit při vysoké degradaci, protože degraduji docela lineárním způsobem a pak na konci své životnosti dost odpadají. Takže nebudete chtít dojít do této fáze, protože tím můžete ztratit docela hodně času.
Ideálně nastavíte své auto a piloti jej budou řídit tak, aby dosáhli nejlepšího závodního času při minimálním počtu zastávek, takže si myslím, že většina z nás se zaměří na tři zastávky během závodu. Čtvrtá zastávka bude znamenat, že jste k pneumatikám o něco tvrdší, než byste měli být, a bude celkem těžké dohnat čas této dodatečné zastávky.
Záleží, na které trati pojedeme, protože na některých trvají zastávky mnohem kratší dobu než na jiných. V Monaku bývaly neuvěřitelně krátké zastávky, takže jste si jich zde mohli dovolit více, aniž byste příliš ztratili.
Záleží také na okolnostech, pokud vám však váš model ukáže, že jsou čtyři zastávky v závodě rychlejší a vy si myslíte, že dokážete jezdit dostatečnou rychlostí, pak byste mohli vidět závody o čtyřech zastávkách," odhaduje letošní strategie Brawn.