"Slyšeli jsme o tom už koncem minulého roku. Jedná se o nákladově velmi efektivní a pro nás snadno prověřitelné řešení, takže mohu potvrdit, že jsme zkoušeli řešení velmi podobné tomu, které jste mohli vidět na jiném voze a které poskytuje výsledky naprosto odlišné od našich. Vlastně jsme zašli až tak daleko, že jsme to nechali naše piloty otestovat na simulátoru," popisuje Wirth.
"Víme, proč to tak udělali, realizace však vyžaduje tým, který má finanční, lidské a technické zdroje Renaultu či Lotusu. Pokud bojujete tam, kde oni, pak vás to pro vás může být zajímavé, my jsme ale spokojeni s naším řešením.
Nick Wirth (druhý zprava) se svými kolegy a novým vozem MVR-02
To, co dokázali, je opravdu velmi náročným úkolem - dostat horké výfukové plyny kolem palivového systému, kolem chladicího systému, kabeláže, hydrauliky a hlavně - přes bezpečnostní struktury, boční nárazové struktury, které se normálně netestují za jiné než pokojové teploty.
Podařilo se jim očividně uspokojit a přesvědčit FIA, že je vše v pořádku, i přes ty teploty, takže se jednalo a impozantní práci a klobouk dolů za jejich odvahu přijít s něčím takovým," dodává technický ředitel Virginu.