Přenastavitelná zadní křídla, která se letos v F1 objeví poprvé, mají zvýšit šanci na předjetí soupeře. Díky zvolenému menšímu úhlu klapky získá dosáhne pilot na rovince vyšší maximální rychlosti a tudíž výhodu oproti vozu před sebou.
Podle Hornera by to však za jistých podmínek mohlo vést k umělému závodění - kdyby piloti s útokem záměrně čekali až na poslední kolo. Tato novinka společně s návratem KERSu podle něj ale bude představovat fantastickou výzvu.
"Určitě to pomůže předjíždění a snad to nebude příliš umělé v tom, že budete za vozem před vámi čekat až na poslední kolo," přemýšlí Horner nahlas.
"Ale nemyslím si, že to bude mít tento efekt. KERS společně s nastavitelným zadním křídlem a dalšími věcmi však nějaký efekt mít bude - bude to fantastická výzva pro piloty a inženýry a snad to přinese skvělé závodění," dodává šéf Red Bullu.