Sezona 2005 byla pro Naraina Karthikeyana jeho první a na dlouhých pět let i poslední. Během těchto pěti let dělal dva roky testovacího pilota Williamsu, jezdil v seriálech A1GP, Superleague Formula, Le Mans Series či NASCAR Truck series. Letos se vrací v kokpitu vozu španělské stáje HRT a věří, že i když závod s vozem Formule 1 naposledy odjel ke konci roku 2005, nebude to mít na jeho výkony žádný vliv.
"Rozdíl mezi monoposty a vozy NASCAR je sice velký, ale velkou část kariéry jsem odjezdil v různých formulových seriálech, takže když na sobě budu dostatečně pracovat a připravovat se, neměl bych mít žádný problém," řekl Ind pro BBC.
Dále také řekl, že nemá problémy s adaptováním se na nové vozy. "To mi skutečně problém nedělá. Po roce 2005 jsem jezdil s mnoha různými vozy a na všechny si bez potíží zvykl. To je důležité. Samozřejmě že ve Formuli 1 záleží hlavně na tom, jaké auto tým postaví. Ale tak to prostě je. F1 je vrchol motorsportu, jsem moc rád, že mohu být zpět."
Karthikeyan ve voze Jordan v roce 2005, během své zatím jediné sezony
Karthikeyan si neláme hlavu ani s rozpočtem stáje HRT, který rozhodně není nijak oslnivý. "Rozpočty jsou sice u malých týmů velkým problémem, ale Hispania ví, jak s financemi nakládat, takže by neměly nastat žádné problémy."
Protože zatím neproběhly žádné testy, Ind si prozatím neurčil své cíle pro tuto sezonu: "Nemohu si stanovit žádnou metu, dokud se nesvezu v novém voze."