Technický ředitel Nick Wirth, jenž vůz navrhuje výlučně pouze s využitím počítačů bez ověřování výsledků v aerodynamickém tunelu věří, že se jím toto rozhodnutí vyplatí - budou moci s vývojem aerodynamiky v CFD a testováním šasi na stolicích strávit více času.
"Kdybychom část testů vynechali loni a strávili bychom více času na testovacích stolicích, podávali bychom od počátku lepší výsledky," ohlédl se zpět pro Autosport Wirth. "Mnohem více se věnujeme přípravě a momentálně jsem s tímto rozhodnutím velmi spokojený."
Loňský Virgin VR-01
"Prošli jsme všemi crash-testy, probíhají práce na třetím monokoku a vyrábíme převodovku. Všechno vypadá dobře a díky aerodynamickému vývoji jsme vzrušeni" pokračuje technický ředitel Virginu.
Tým zdvojnásbil výpočetní kapacitu CFD pro letošní rok: "Opět pozorujeme pokrok. Zvýšená produktivita a množství propočtů je úžasné - nový vůz představuje velký krok vpřed ve srovnání s vozem z roku 2010," dodal Wirth.