"Pokaždé, když se o některém z pilotů říká, že se o něj zajímá Force India, tak to vypadá, jako bych to měl být já, koho nahradí. To je samozřejmě jen část, která se objeví v médiích, protože druhou věcí je to, že zůstávám velmi klidný," uvádí Liuzzi pro Autosprint.
"Nikdo z týmu mi o tom nic neřekl, mám smlouvu na příští rok a s tímto v mysli už pracuji. Cítím se bezpečně, ne jen díky kontraktu, který mám, ale také kvůli dobrým vztahům s týmem.
Nepotřebuji o tom s týmem hovořit. Situace je jasná, zbytek jsou jen spekulace. Tým mi řekl, že nemůže zastavit media, a popřel pověsti, které se objevily na tiskové konferenci v Suzuce. To, že mé jméno chybí na seznamu FIA moc neznamená, protože ostatní piloti, kteří mají podepsáno, tam chybějí také. Mezi mnou a Force Indií je to více než jasné," pokračuje Ital.
Rok 2010 byl pro něj zklamání kvůli mnoha věcem, které nesouvisely s jeho formou: problémy s šasi, s F-kanálem a celkovým vývojovým potenciálem týmu: "Tým ví, co se dělo, proto nemáme žádné problémy. Pokud by měl rozhodnout o mém propuštění, rozhodnutí by se nezakládalo na problému s mou rychlostí na dráze. Nikdy si mi kvůli tomu nestěžovali.
Kdybychom se podívali na všechny předsezónní testy, kdy jsme se střídali ve stejném autě, byl jsem vždy rychlejší či stejně rychlý jako Sutil. Po zahájení sezóny s dvěma různými šasi se naše výkonnost změnila. Z telemetrie to je jasně patrné," dodává pilot indické stáje.