Ecclestone vtipně využil svůj monokl k dalšímu výdělku

Ecclestone, Bernie | foto: BMW Motorsport

Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone prokázal smysl pro humor a obchodní talent, když svou pohmožděnou tvář dle Autosportu propůjčil nové reklamní kampani na hodinky Hublot.

Ecclestone, kterému na sklonku listopadu při přepadení v Londýně uštědřili útočníci kopance do hlavy, se přes drobná zranění a ošetření  v místní nemocnici hned na druhý den vrátil do práce.

Ale místo toho, aby se s monoklem schovával, využil svá poranění k vydělání další zajímavé částky v reklamní kampani společnosti Hublot, která je mimo jiné i oficiálním partnerem Formule 1.

Reklama by se měla tento týden objevit ve Financial Times a v International Herald Tribune. Potlučený Ecclestone se v ní objevuje nad hodinkami Hublot, vedle nichž je napsáno: "Podívejte, co lidé udělají pro Hublot."

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 4 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy