Mezi ty týmy, o které se společnosti zvažující reklamu v F1 zajímají patří i Toyota, japonská stáj o které se hodně mluví a od které se toho ještě více čeká.
V mezidobí dvou sezon oznámila Toyota několik nových sponzorů a prodloužení dosavadních partnerství. Nově přibyl ještě jeden. Logo ESPN Star Sports bude umístěno na bočnicích spoilerů monopostu TF104 již při GP Austrálie.
Jedná se o korporaci dvou předních světových společností na trhu kabelových a družicových vysílání. Společně pokrývají 185 milionů domácností 24 hodin denně.
Foto: Panasonic Toyota Racing
Sponzoři mají o Formuli 1 zájem
Je však jasné, že nemilosrdný zákon trhu upřednostňuje silné, a také nadějné. Toyota je příkladem.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Selena Gomez otevřeně: Chystá se adoptovat dítě?
-
Madonna je opět sama! Rozešla se s dalším partnerem!
-
Odhaleny detaily ze života Beyoncé: Byla terčem šikany!
-
Vybíráte letní dovolenou? Poradíme, jak na to!
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?