Mezi ty týmy, o které se společnosti zvažující reklamu v F1 zajímají patří i Toyota, japonská stáj o které se hodně mluví a od které se toho ještě více čeká.
V mezidobí dvou sezon oznámila Toyota několik nových sponzorů a prodloužení dosavadních partnerství. Nově přibyl ještě jeden. Logo ESPN Star Sports bude umístěno na bočnicích spoilerů monopostu TF104 již při GP Austrálie.
Jedná se o korporaci dvou předních světových společností na trhu kabelových a družicových vysílání. Společně pokrývají 185 milionů domácností 24 hodin denně.
Foto: Panasonic Toyota Racing
Sponzoři mají o Formuli 1 zájem
Je však jasné, že nemilosrdný zákon trhu upřednostňuje silné, a také nadějné. Toyota je příkladem.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul