Mezi ty týmy, o které se společnosti zvažující reklamu v F1 zajímají patří i Toyota, japonská stáj o které se hodně mluví a od které se toho ještě více čeká.
V mezidobí dvou sezon oznámila Toyota několik nových sponzorů a prodloužení dosavadních partnerství. Nově přibyl ještě jeden. Logo ESPN Star Sports bude umístěno na bočnicích spoilerů monopostu TF104 již při GP Austrálie.
Jedná se o korporaci dvou předních světových společností na trhu kabelových a družicových vysílání. Společně pokrývají 185 milionů domácností 24 hodin denně.
Foto: Panasonic Toyota Racing
Sponzoři mají o Formuli 1 zájem
Je však jasné, že nemilosrdný zákon trhu upřednostňuje silné, a také nadějné. Toyota je příkladem.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Milan Antoš: PRVNÍ SLOVA o nehodě, která ho vyřadila z vysílání ČT!
-
Poslední rozloučení s Vlastimilem Harapesem (†77) bude v Národním divadle!
-
Princezna Kate ve víru spekulací o nemoci! Tvrdohlavý princ William to těžce nese
-
Simona Postlerová (†59): PRAVDA o sbírce na pomoc rodině zesnulé herečky!
-
FOTO z Hradu: Novým ministrem Fialovy vlády je Marek Ženíšek!
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl