Sponzoři mají o Formuli 1 zájem

Toyota | foto: Panasonic Toyota Racing

Je však jasné, že nemilosrdný zákon trhu upřednostňuje silné, a také nadějné. Toyota je příkladem.

Mezi ty týmy, o které se společnosti zvažující reklamu v F1 zajímají patří i Toyota, japonská stáj o které se hodně mluví a od které se toho ještě více čeká.

V mezidobí dvou sezon oznámila Toyota několik nových sponzorů a prodloužení dosavadních partnerství. Nově přibyl ještě jeden. Logo ESPN Star Sports bude umístěno na bočnicích spoilerů monopostu TF104 již při GP Austrálie.

Jedná se o korporaci dvou předních světových společností na trhu kabelových a družicových vysílání. Společně pokrývají 185 milionů domácností 24 hodin denně.

Foto: Panasonic Toyota Racing

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy