Hned na úvod se stáj proslavila tím, že jako vůbec první v historii F1 dokázala postavit monopost pouze za pomoci CFD, tedy bez použití aerodynamického tunelu (o CFD čtete víc zde: 1. díl, 2. díl, 3. díl).
Dále měla stáj na začátku roku problémy s objemem palivových nádrží svých monopostů. Inženýři špatně odhadli reálnou spotřebu a postavili nádrž příliš malou na to, aby vozy vydržely na trati po celou dobu závodu F1 (něco málo přes 300km).
Šéf Virginu, John Booth, o víkendu v Sao Paulu dementoval, že by měl tým finanční problémy. Ohledně plánů pro rozpočet na nejbližší tři až pět let se nic nezměnilo. Nicméně podle spekulací by se do týmu mohly dostat peníze z Ruska, mělo by se tak stát přes Tima Glocka.
Podle německého serveru www.auto-motor-und-sport.de by se měli ruští investoři z automobilového průmyslu zajímat o možnost koupě určitého podílu v týmu. Sponzorem týmu již je výrobce sportovních aut Marussia, který koketuje s možností vlastní závodní stáje.