Japonec měl zřejmě i díky menšímu množství paliva lepší zastavení i odpich ze svého stanoviště, proto včera zaznamenal nakonec o něco rychlejší průjezd boxovou uličkou než Rosberg.
Mercedes odvedl dobrou práci také při odbavení Michaela Schumachera a třetí Rosbergově zastávce, ovšem tu druhou si za rámeček nedá. V chaosu a komunikačním šumu s pilotem a jeho inženýrem Jockem Clearem váhali, kterou že to směs Nico chtěl nasadit - a vše se protáhlo téměř na 20 vteřin. Naštěstí při tom díky safety-car fáze Rosberg nepřišel o žádnou pozici.
Pod čtyři vteřiny se dostal také Red Bull při velmi rychlé zastávce Marka Webbera, McLaren v 11. kole při přezouvání Buttona a Ferrari v případě první zastávky Felipeho Massy - v tomto případě ovšem platilo: práce kvapná, málo platná. Brazilec musel kvůli špatně upevněnému kolu hned v dalším kole do boxů znovu.
Jedinými piloty, kteří startovali na tvrdší směsi pneumatik, byli Kamuj Kobajaši a Adrian Sutil. Japonec na ní odjel 48 kol, Němec dokonce o dvě kola více. Nejdelší první stint na super-měkké směsi předvedli Mark Webber s Nicem Rosbergem - od startu na ní odkroužili shodně 26 kol.
Nejdelší jízdu na jedné, a to tvrdší, sadě pneumatik Bridgestone předvedli Robert Kubica s Nicem Hülkenbergem, kteří jeli totožnou strategii. Ve 14. kole nasadili středně tvrdou směs, na níž vydrželi celých 57 kol až do cíle.
Téměř dvě třetiny pilotů navštívily mechaniky během Velké ceny Brazílie pouze jednou. Čtyři jezdci se v boxech objevili dvakrát: duo McLarenu, Petrov a Klien; další čtveřice dokonce třikrát: Rosberg, Barrichello, Massa a Heidfeld, který si v 64. kole odpykal penalizaci (drive-through) za ignorování modrých vlajek po skončení safety-car fáze.