Během dnešních tréninků pozornému divákovi neušlo podivné chování předních křídel Red Bullu. V rychlejších zatáčkách bočnice křídel kopírovaly povrch dráhy těsně nad povrchem.
A to navzdory tomu, že FIA v Belgii zpřísnila zátěžové testy předních křídel a v Itálii si posvítila na prohýbání přední části podlahy.
V Singapuru to tak patrné nebylo (možná se prohýbala také, ale nevšiml jsem si toho). Při nedostatku rychlých zatáček ani nebylo k takové flexibilitě moc místa.
Zajímavé také bylo, že náskok Red Bullu na trati, který jim měla dle jejich vlastních slov sedět snad ještě lépe než Hungaroring, byl ten tam. Alonso ztrácel maximálně 2 desetiny, McLaren dvojnásobek.
Sebastian Vettel ve druhém měřeném tréninku v Suzuce
Křídla se dle dnešních záběrů kamer stále nadměrně prohýbají, což může být dáno i flexibilitou podlahy (nebo pouze jí). Jsem zvědav na snímky bystrých fotografů z dnešních tréninků a na to, jestli si začne opět některý z týmů s blížícím se závěrem stěžovat. Soupeři již zřejmě dobře ví, že s tím letos již nic neudělají a jsou s tím možná smířeni.
Tentýž muž v jiné části trati
Odpověď na otázku z úvodu nicméně nechám na vás, klidně se o váš názor podělte v diskusi pod článkem. Jen připomenu, že testy FIA nic podezřelého u Red Bullu neodhalily - z tohoto pohledu je auto legální. Je vše jen nafouknutá bublina nebo to má co do činění i s neschopností FIA?